اعتراض نمایندگان پارلمان اروپا درباره حمله به سوریه هنگام سخنرانی مکرون

گروهی از نمایندگان پارلمان اروپا هنگام سخنرانی رئیس جمهور فرانسه با در دست گرفتن پلاکارد‌هایی اعتراض خود را علیه حمله به سوریه نشان دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گروهی از نمایندگان اروپا هنگام سخنرانی امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه درباره اتحاد اروپا اعتراض خود را به حملات به سوریه نشان دادند. آن‌ها پلاکارد‌هایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود «جنگ در سوریه را متوقف کنید.»

اعتراض نمایندگان پارلمان اروپا درباره حمله به سوریه هنگام سخنرانی مکرون

گروهی از نمایندگان هم پلاکارد‌هایی داشتند که بر روی آن نوشته شده بود دست خود را از سوریه بیرون بکشید. این اعتراض سخنرانی رئیس جمهور فرانسه برای درخواست اتحاد بیشتر درباره مسائل امنیتی در اروپا را تحت شعاع خود قرار داد.

مکرون در این سخنرانی دیدگاه خود را درباره لزوم تغییر قوی در داخل اتحادیه اروپا با دست کشیدن کشور‌های عضو از خودخواهی و منفی نگری بیان کرد. وی فضای سیاسی فعلی در اروپا را جنگ داخلی توصیف کرد و خواستار اتحاد بیشتر در برابر قدرت‌های خودکامه در حال ظهور شد که به گفته وی بدنبال تضعیف این اتحادیه هستند.

لیاده نی ریادا نماینده پارلمان اروپا از حزب شین فین ایرلند در هنگام سخنرانی مکرون این توئیت را منتشر کرد: «رئیس جمهور مکرون، وقتی که شما به طور غیردموکراتیک به سوریه حمله کردید، دموکراسی کجا بود که از آن صحبت می‌کنید؟»

انتهای پیام/

اعتراض نمایندگان اروپا هنگام سخنرانی رئیس جمهور فرانسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار