سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سیاست‌های هوشمندانه‌ای باید در ارتباط با کشور‌های اروپایی اتخاذ کنیم

سخنگوی جبهه پیروان گفت: در ارتباط با اروپایی‌ها باید سیاست هوشمندانه‌ای اتخاذ و جوانب احتیاط را رعایت کنیم.

ارتباط ایران با کشورهای اروپایی که سابقه سوئی درباره ایران و اسلام ندارند تقویت شود سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به عدم موافقت اتحادیه اروپا با ادامه تحریم ها علیه ایران اظهار کرد: باید ارتباط ایران با کشورهای اروپایی که سابقه سوئی درباره ایران و اسلام ندارند تقویت شود.

وی افزود: البته نباید تمامی تخم مرغ‌ها را در سبد اروپایی‌ها بگذاریم چرا که تاریخ نشان داده، در بسیاری موارد اگر ضدیتی با ایران و کشورهای اسلامی وجود داشته، کشورهای اروپایی به سرعت تغییر موضع داده و طرفدار سیاست های آمریکا شده اند.

سجادی تصریح کرد: اما موضع همه کشورهای اروپایی یکسان نیست و کشورهایی مانند انگلستان و فرانسه که با آمریکا همراهی کرده اند وجهه خود را در کشورهای مسلمان از دست خواهند داد و  باید جوانب احتیاط را در ارتباط با کشورهای اروپایی حفظ کرد.

سخنگوی جبهه پیروان گفت: ما باید ارتباط اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی و آفریقایی را در اولویت قرار دهیم اما نباید ارتباط با کشورهای اروپایی نیز قطع شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید درارتباط با اروپایی‌ها سیاست هوشمندانه ای اتخاذ کنیم و با کشورهایی که با سیاست های امریکا همراهی نمی‌کنند ارتباطات سیاسی و اقتصادی مناسبی برقرار کنیم.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اصولگرایان ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار