برگزاری بیش از ۳۸۰ تور بازدید صنعتی و معدنی در خراسان جنوبی

رئیس سازمان صنعت،معدن استان گفت:۳۸۴ تور بازدید از واحد‌های صنعتی،معدنی و ظرفیت‌های تجاری استان برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛داود شهرکی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در جمع خبرنگاران گفت:384 تور بازدید از واحدهای صنعتی،معدنی و ظرفیت های تجاری استان برگزار شد که در مجموع 8 هزار و 290 نفر در سال 96 از ظرفیت ها، توانمندی ها و پتانسیل های صنعتی، معدنی و تجاری استان بازدید کردند.

 

 وی با اشاره به برگزاری این تورها برای اقشار مختلف مردم افزود:این بازدیدها با همکاری واحدهای صنعتی و معدنی و برای اقشار مختلف مردم از جمله نخبگان،اساتید دانشگاه،دانشجویان، سرمایه گذاران و صنعت گران،خبرنگاران،دانش آموزان،اصحاب رسانه و غیره  در سطح استان برگزار شده است.

 

شهرکی به اهمیت و تأثیر برگزاری این گونه تورها اشاره کرد و گفت:برگزاری این گونه تورها و بازدیدها علاوه بر آشنایی بازدیدکنندگان با ظرفیت ها و دستاوردهای این حوزه در استان موجب ترغیب و تشویق سرمایه گذاران در این حوزه ها می شود.

 

رئیس سازمان صنعت،معدن استان به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اشاره نمود و ادامه داد:یکی دیگر از اثرات مهم برگزاری این گونه تورها، ترغیب اقشار مختلف مردم به استفاده و حمایت از کالای ایرانی و داخلی است که قطعا رونق تولید و اشتغالزایی را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد:در صورت معرفی ظرفیت‌های تولیدی استان به اقشار مختلف،بخش عمده‌ای از نیاز بازار و همچنین طرح‌ها و پروژه های در دست اجرا، از محصولات تولیدی خود استان تأمین خواهد شد و در این راستا رسانه ها در ترویج استفاده از کالای ایرانی و استانی نقش مؤثری دارند.

انتهای پیام/غ

بیش از ۳۸۰ تور بازدید صنعتی و معدنی در استان برگزار شد

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.