اختصاص 30میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری برای مشگین شهر

فرماندار شهرستان مشگین شهر از اختصاص مبلغ 30میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری برای مشگین شهر خبر داد.

میرعلی رحیمی زاد، فرماندار مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: مبلغ 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری برای بهسازی و بهبود تردد در معابر، ساحل بندی، احداث مسیرهای پیاده رو و احداث مدرسه ی شش کلاسه در محلات هدف در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اهمیت بازآفرینی شهری اظهار داشت: بازآفرینی شهری سیاستی جامع و یکپارچه برای پاسخ گویی به مشکلات شهرها است به نحوی که قابلیت زیست پذیری شهرها و کیفیت زندگی شهروندان را ارتقاء دهد.

فرماندار مشگین شهر مشارکت حداکثری کنش گران و ذینفعان و بویژه مردم را در مسیر اجرای پروژه های بازآفرینی شهری را مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید نیز با دیدی کلان زمینه ی تسهیل و حمایت از تحقق این پروژه ها را با تخصیص اعتبارات قابل توجه فراهم می نماید.

رحیمی زاد بهسازی و نوسازی و مقاوم سازی مسکن، ارتقاء توانمندی های اقتصادی، اجتماعی و نهادی، توسعه و تجهیز امکانات و خدمات روبنایی در مقیاس شهری و محله ای و توسعه ی قلمرو عمومی را از شاخص های مهم بازآفرینی شهری خواند و بر اجرای این پروژه ها در محلات هدف و جلوگیری از ساخت سازهای غیرمجاز و حاشیه نشینی تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

بازآفرینی شهری سیاستی جامع و یکپارچه برای پاسخ گویی به مشکلات شهرها است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.