جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ایران اسلامی به عنوان امن ترین کشور خاورمیانه و یکی از باثبات ترین کشورها در جهان یاد کرد.

 ایران امن ترین کشور خاورمیانه استبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاه ؛ علیرضا مرزبانی  جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در همایش یک روزه فرماندهان انتظامی شهرستان های اورامانات که به میزبانی روانسر برگزار شد، اظهار کرد: در حالی که آشوب و ناامنی برخی کشورهای منطقه را فرا گرفته است، جمهوری اسلامی همچنان با اقتدار به حرکت خود ادامه می دهد.


وی بیان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی امروز زبانزد بسیاری از کشورهای دنیاست به گونه ای که باعث شده از وجود کشورمان در حل و فصل بسیاری از مناسبات استفاده کنند.

مرزبانی ادامه داد: امروز دنیا به این مسئله معترف است که حل بسیاری از مسائل بدون حضور ایران عملا غیرممکن است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: حضور ایران در بسیاری از معاملات جهانی و تاثرگذاری بالایی که دارد خود بهترین دلیل بر اقتدار انقلاب اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به امنیت بالایی که در استان وجود دارد، گفت: در این میان اورامانات که جزو مناطق مرزی استان نیز هست از امن ترین نقاط محسوب می شود.

 مرزبانی در پایان اظهار کرد: به برکت ولایت فقیه و همراهی مردم با انقلاب روز به روز بر اقتدار و امنیت کشور افزوده می شود که باید قدر ان را بدانیم.

 

انتهای پیام/ز

 

اورامانات  از امن ترین  مناطق مرزی استان محسوب می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.