دیوید کامرون: حمله به سوریه تصمیم درستی بود!

نخست‌وزیر پیشین انگلیس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت حمله به سوریه تصمیم درستی بود.

دیوید کامرون: حمله به سوریه تصمیم درستی بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، دیوید کامرون، نخست‌وزیر پیشین انگلیس در مصاحبه با این شبکه گفت: من از آنچه که ترزا می (نخست‌وزیر انگلیس)، رئیس جمهور مکرون و رئیس جمهور ترامپ انجام دادند، حمایت می کنم. به نظرم کاربرد تسلیحات شیمیایی تنفرانگیز است. ما نمی توانیم اجازه دهیم که این موضوع به امری عادی در جهان و میادین نبرد تبدیل شود. به نظرم آنچه که آنها انجام داده اند، درست بوده است. من از اینکه پارلمان در سال دو هزار و سیزده به این موضوع رای نداد، تاسف می خورم. من نمی دانم که چرا در آن زمان این موضوع روی داد.

بامداد روز شنبه آمریکا و متحدانش بدون ارائه هیچگونه شواهد و اسنادی از احتمال حمله شیمیایی در دوما و پیش از آغاز تحقیقات بازرسان سازمان منع سلاح های شیمیایی در این شهر، با بیش از 100 موشک به تاسیسات تحقیقاتی سوریه حمله و تهدید کردند در صورت تداوم حملات شیمیایی ادعایی، تهاجم موشکی خود را تشدید می کنند.

بدون شک، حمله شیمیایی ادعایی در دوما، یک سناریوی تبلیغاتی بود که به وسیله معارضان سوری و با حمایت غرب انجام شد تا زمینه حمله نظامی به سوریه فراهم شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار