۶ هزار و ۶۳۶ مازندران در سامانه کارا نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن اصغریان رستمی مدیرکل امورروستایی استانداری مازندران در نشست با مسئولان و دهیاران شهرستان‌های رامسر و تنکابن گفت: دهیاران و شورا‌ها در شناسایی ظرفیت‌ ها، اعلام طرح‌ ها، جذب سرمایه گذار، تثبیت سکونتگاه و حفظ روستائیان تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار حدود ۲۲ درصد جمعیت مازندران در روستا‌ها ساکن هستند، افزود: دهیاران و شورا‌ها با حمایت از تولید داخلی با شناسایی آن‌ ها و و برنامه‌ ریزی در جهت رونق واحد‌ها و ایجاد فرهنگ‌ سازی که یکی از موضوعات اصلی در حوزه حمایت از کالا‌های داخلی است باید همت و تلاش کنند.

اصغریان با بیان اینکه قطار توسعه از ریل تلاش میگذرد گفت: در سامانه کارا ۶ هزار و ۶۳۶ طرح ثبت‌نام شده که حدود ۵۰۰ طرح در سطح شهرستان رامسر است و همچنین در بخش‌ های بوم گردی، صنایع‌ دستی، طبیعت گردی بیش از ۱۷۰ طرح نام نویسی شده است.

مدیرکل امورروستایی استانداری مازندران افزود: در کنار حوزه بوم گردی به مدیریت پسماند نیز باید توجه و تلاش شود تا رامسر و تنکابن به عنوان شهرستان‌ های پیشرو رتبه‌های نخست در آمار‌ها در مازندران را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/ م

استقبال مازندرانی‌ ها از سامانه کارا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.