علاقه افراطی نخست‌وزیر انگلیس به پوشاک و زیورآلات+ تصاویر

نخست‌وزیر انگلیس از زمان انتصاب به این سِمت در سال ۲۰۱۶ همواره به خاطر نوع پوشش خود مورد توجه رسانه‌ها بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ترزا می، نخست‌وزیر 60 ساله انگلیس، از زمان انتصاب به این سِمت در سال 2016 همواره به خاطر نوع پوشش خود مورد توجه رسانه‌ها بوده است.

مدگرایی خانم نخست‌وزیر

بر خلاف آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، که اغلب به خاطر پوشیدن لباس‌های تکراری مورد انتقاد قرار می‌گیرد، ترزا می به نوشته رسانه‌های انگلیسی معمولا در سفرها و مناسبت‌های مختلف از شست پا تا فرق سرش را تغییر می‌دهد.

مدگرایی خانم نخست‌وزیر
لباس‌های تکراری مرکل در کوهپیمایی‌های ۵ سال اخیر

علاقه نخست‌وزیر انگلیس به تغییر لباس تا اندازه‌ای افراطی است که هیچ کس انتظار ندارد او را در دو موقعیت مختلف با لباس‌های یکسان ببیند. البته او بارها به خاطر استفاده از کفش‌ها و لباس‌های عجیب و گران‌قیمت در سفرهای خارجی مورد انتقاد رسانه‌های این کشور قرار گرفته است.

مدگرایی خانم نخست‌وزیر

از جمله‌ی این موارد می‌توان به شلوار چرم 1500 دلاری او برای یک عکس تبلیغاتی اشاره کرد که جنجال زیادی در رسانه‌ها به راه انداخت.

مدگرایی خانم نخست‌وزیر

طبق گفته رسانه‌های انگلیسی، «ترزا می» لباس‌هایش را از یک برند یا دو برند معروف انگلیسی خریداری می‌کند اما کفش‌هایش معلوماً ساخت یک شرکت معتبر اسپانیایی است.

مدگرایی خانم نخست‌وزیر

نخست‌وزیر انگلیس علاوه بر پوشاک، به زیورآلات نیز علاقه زیادی دارد تا جاییکه مهمترین ویژگی ظاهری او، استفاده از دستبندها و گردنبندهای فلزی یا سنگی بزرگ و نمایان است. درست بر عکسِ آنگلا مرکل که معمولا گردنبند ریز خود را در زیر یقه لباسش پنهان می‌کند.

مدگرایی خانم نخست‌وزیر

او در کنفرانس سال گذشته حزب محافظه‌کار انگلیس هم یک دستبند عجیب به دست کرده بود. در آن روز برخی روزنامه‌ها نوشتند دلیل سرفه‌های مکرر نخست‌وزیر در این کنفرانس این بوده که دستبند خود را به دوربین‌ها نشان دهد.

مدگرایی خانم نخست‌وزیر

بسیاری در داخل انگلیس می‌گویند که پوشیدن چنین لباس‌ها و زیورآلات گران‌قیمتی اختلاف طبقاتی را در انگلیس بیشتر نشان می‌دهد و مقامات را از مردم دورتر می‌کند.

اما ترزا می در سال 2017 در یک مصاحبه اعلام کرد که نمی‌تواند پیروی از مد را کنار بگذارد. او گفت: اگر به دوران حیات سیاسی من نگاه کنید، می‌بینید که همیشه مردم درباره پوشش من اظهارنظر کرده‌اند. اما این باعث نمی‌شود که من علاقه‌ام به لباس و لذت بردن از مد را کنار بگذارم!

مدگرایی خانم نخست‌وزیر

علاقه ترزا می به پوشیدن لباس‌های گران‌قیمت در حالی است که جدیدترین گزارش "اداره ملی آمار بریتانیا" نشان می‌دهد هم‌اکنون حدود 4 میلیون کودک در انگلیس در فقر به سر می‌برند که این بالاترین رقم از سال 2008 محسوب می‌شود. 

روزنامه گاردین نیز اخیرا در گزارشی با اشاره به گسترش فقر و بحران مسکن در انگلیس، از رواج معضل اجتماعی جدیدی در این کشور به نام «رابطه جنسی به جای اجاره‌بها» خبر داد. (اینجا)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
وای خدا بعضیا چقد دارن
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۳:۳۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
انگلیس سلطنتیه و کت و جواهر جزء زندگی و مراسماتشونه
خوش پوشی هم که ایراد نیست
تیپ رسمی و سنگین به این قشنگی ...
8 سال با یه بارونی بره دنیا رو بگرده و جلو دوربین آبرو نذاره خوبه؟!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
من معلم هستم. فقط یک کت دارم و بیش از 5سال هست ان را می پوشم. کسی هم اعتراض نمی کنه.
آخرین اخبار