افزایش بودجه صدا و سیما با حمایت نمایندگان مجلس

بودجه صدا و سیما با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ۷ دهم درصد از بودجه عمومی کشور در برنامه پنج ساله ششم افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالله زاده معاون حقوقی و مجلس سازمان صدا و سیما در نشست نمایندگان عضو شورای نظارت بر صدا و سیما و مجمع نمایندگان فارس در مرکز فارس اظهار کرد: با تلاش و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک درصد بودجه دستگاه‌های اجرایی برای برنامه سازی و فرهنگ سازی به صدا و سیما اختصاص یابد که به تدریج دستگاه‌ها این اعتبار را تخصیص می‌دهند.

وی تصریح کرد: امسال یک ردیف برای فعالیت‌های برون مرزی صدا و سیما اضافه شد که می‌تواند به ارتقای کیفیت برنامه‌های رسانه ملی کمک کند.

معاون حقوقی و مجلس سازمان صدا و سیما همچنین با اشاره به اختصاص ۲۵۰ میلیون دلار با ارز ۳ هزار و ۵۰۰ تومانی به صدا و سیما افزود: این حمایت‌ها باعث رفع بسیاری از مشکلات این سازمان می‌شود.

عبدالله زاده بیان کرد: پارسال با حمایت نمایندگان مجلس موارد متعددی از جمله قانون اداره صدا و سیما به خوبی پیگیری و تائید شده است.

وی برگزاری این جلسات در مراکز استان‌ها را باعث بهبود برنامه سازی در مراکز برشمرد و ادامه داد: مرکز فارس ششمین مرکزی است که این جلسه با حضور نمایندگان استانی و اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما در آن برپا می‌شود.

انتهای پیام/ن

 بودجه صدا و سیما با حمایت نمایندگان مجلس افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار