رئیس پلیس فتا استان خوزستان از دستگیری شخصی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی یک زن در فضای مجازی کرده بود خبر داد.

سرهنگ شاهین حسنوند، رئیس پلیس فتا استان خوزستان در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: شخصی که اقدام به انتشار تصاوير خصوصی و شخصی یک زن در فضای مجازی و نیز درج تهمت زير عکس‌های فرد مذکور کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر تصریح کرد: خانمی ساکن یکی از شهرستان‌های استان خوزستان به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد که فردی ناشناس در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اقدام به انتشار تصاوير خصوصی و شخصی بنده کرده و تهمت‌هایی زیر عکس‌های مذکور به من نسبت داده و سبب هتک حيثيت و بازی با آبرويمان شده است.

حسنوند با بیان اینکه این زن از منتشر کننده تصاویر ادعای شرف و حيثيت داشت، افزود: ضمن تشکيل پرونده، موضوع در دستورکار قرار گرفت و با بررسی ‌های تخصصی به عمل آمده پيرامون موضوع پرونده‌ توسط کارشناسان اين پليس و اقدامات فنی صورت گرفته متهم شناسايی و با توجه به محل سکونت متهم پرونده جهت ادامه رسيدگی به دادسرا ارسال شد.

رییس پلیس فتا خوزستان با تاکید بر اینکه هتک حیثیت و نشر اكاذیب در فضای مجازی و شبكه‌های اجتماعی، طبق ماده ۱۷ قانوم جرائم رایانه ‌ای جرم است اذعان داشت: با منتشرکنندگان آن جدی و قانونی برخورد می‌شود‌.

انتهای پیام/گ

عامل انتشار تصاویر خصوصی در خوزستان به دام افتاد

برچسب ها: فضای مجازی ، پلیس فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.