آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.

اولین  اخبار نقل و انتقالات  مربوط به رقم انتقال پل پوگبا به مبلغ 140 میلیون پوند است.گفتنی است تیم منچستریونایتد  می خواهد او را به سایر تیم ها بفروشد تا بتواند بازیکنانی مانند نیمار و ایسکو را به تیم خود بیاورد.

همچنین تیم های مثل اینتر میلان ،رئال مادرید و پاریس سن ژرمن خواهان حضور پوگبا هستند.

پیشنهاد  175 میلیون یورویی کهکشانی ها برای هری کین

شایعات حاکی از آن است ، رئال مادرید رقم 175 میلیون یورو را برای به اختیار گرفتن هری کین پیشنهاد داده است.هری کین توانسته بود در رقابت های این فص لیگ جزیره 26 گل بزند و آقای گل باشد اما در نزدیکی به پایان فصل مصدوم شد و نتوانست تیمش را همراهی کند.همچنین رئیس باشگاه رئال مادرید نیز می خواهد تا بازیکن گلزنی را جایگزین یکی از بازیکنان خط حمله خود کند.

گواردیولا به دنبال ریاض محرز 

پپ گواردیولا خواستار آن است تا ریاض محرز ،بازیکن تیم لسترسیتی را به تیم خود بیاورد و برای این انتقال رقم 60 میلیون پوند را در نظر گرفته است.گفتنی است پپ گواردیولا در این فصل از لیگ جزیره توانست قبل از پایان لیگ ،قهرمانی خود را تثبیت کند اما این سرمربی با سابقه عالی نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه  مطلوبی را کسب کند و به همین دلیل میخواهد تیم خود را در نقل و انتقالات تابستانی برای شرکت  مسابقات بین المللی و اروپایی آماده کند.

هازاد به دنبال انتقال به رئال مادرید 

درحالی که اخباری از جدایی احتمالی گرت بیل شنیده می شود ،ادن هازارد ستاره پر تکنیک چلسی به دنبال آن است تا جایگزین بیل شود.این شایعات در حالی شنیده می شود که زیدالدین زیدان نمیخواهد ستاره ولزی خود را برای فصل بعد از دست بدهد اما ظاهرا نظر پرز با او فرق دارد.

معامله بیل برای جذب هری کین

گفته می شود تیم رئال مادرید خواستار آن است تا به عنوان بخشی از رقم قرارداد هری کین ،گرت بیل ستاره ولزی تیم خود را به تیم انگلیسی واگذار کند .همچنین این احتمال وجود دارد که خوزه مورینیو، بیل را به منچستر یونایتد بیاورد و تمامی این برنامه ها تغییر کند.

کلوپ احتمال پیوستن به بایرن مونیخ را رد کرد

گفته می شود یورگن کلوپ، سرمربی حال حاضر تیم لیورپول احتمال آن را که به تیم بایرن مونیخ بپیوندد را رد کرد.گفته می شود این سرمربی که سابقه هدایت تیم های بوندسلیگایی را در کارنامه خود دارد خواستار آن شده تا تیم لیورپول را تا سال 2022 بر عهده بگیرد.

همچنین او گفته است که مسئولان بایرن هیچ تماسی با او نداشته اند و  احتمال حضورش در بایرن را  مسئله ای پیچیده و ناممکن خوانده است.

کلوپ همراه با تیم لیورپول توانسته است به نیمه نهایی این فصل لیگ قهرمانان اروپا برسد  و همچنین جایگاه مطلوبی را در لیگ جزیره کسب کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار و حواشی فوتبال اروپا

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار