دبیر دوره های آموزش کار آفرینی هلال احمر کشور؛

برگزاری دوره آموزشی هلال احمر آذربایجان شرقی در مراغه

نخستین دوره آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار امداد گران هلال احمرآذربایجان شرقی در مراغه برگزار شد .

دوره آموزشی هلال احمر آذربایجان شرقی در مراغهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سارا داریاندبیر دوره های آموزش کار آفرینی هلال احمر کشور گفت : این دوره به مدت سه ماه در 31 استان ودوره آموزشی هلال احمر آذربایجان شرقی در مراغه 32 شهر کشور در حال برگزاری است.


وی افزود : در هریک از استانها 50 تا 70 نفر با شرکت در این دوره های با مبانی و مهارتهای کار آفرینی ، کمک به حل معضل اشتغال و توسعه کسب و کارهای نوپا آشنا می شوند .


وی اضافه کرد : از ابتدای اسفند 15 دوره برگزار شده و 5 دوره دیگر نیز در حال برگزاری است.


داریان هدف از برگزاری این دوره ها را تلاش برای راه اندازی کسب و کارهای جدید به همت جوانان جمعیت هلال احمر در کشور بیان کرد .


دبیر دوره های آموزش کار آفرینی هلال احمر کشور افزود : این دوره های آموزشی با همکاری جوانان جمعیت هلال احمر و دانشکده کار آفرینی دانشگاه تهران برگزار می شود.


معاون جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی نیز گفت : تقویت حس خلاقیت ، نوآوری در کار و ایجاد شغل برای جوانان از اهداف برگزاری این دوره ها است .


فرزاد کریمیان افزود : در این دوره آموزشی سه روزه 50 نفر از امداد گران و اعضای فعال سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان با مبانی کار آفرینی و کسب و کار آشنا شده اند.

انتهای پیام/

 

 دوره آموزشی هلال احمر آذربایجان شرقی در مراغه

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار