شبنم مقدمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جشنواره جهانی فیلم فجر، در مسیر رشد قرار دارد

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون معتقد است که جشنواره جهانی فیلم فجر سال به سال پیشرفت می کند.

جشنواره جهانی، در مسیر رشد قرار داردشبنم مقدمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر و کیفیت آن گفت: جشنواره جهانی فیلم فجر سال به سال پیشرفت می کند. قضاوت کردن درباره این جشنواره در شب اول زود است، اما آن چه که می بینم این است که نظم و هماهنگی ها بهتر شده است. تصور می کنم که این دوره نسبت به سال های قبل، بهتر شده است و این رویداد فرهنگی در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد.

وی افزود: البته باز هم می گویم که برای قضاوت و تحلیل دقیق جشنواره جهانی فجر، باید تا روز پایانی منتظر بمانیم.

مقدمی در خصوص کیفیت فیلم «درساژ» گفت: خوشبختانه این فیلم در جشنواره جهانی فجر حضور دارد. من چهار بار آن را دیده ام و قطعا من فیلمنامه را دوست داشتم که در آن بازی کردم؛ اما باید مخاطبانی که آن را می بینند، نسبت به آن نظر مثبتی داشته باشند.

مقدمی در پایان در خصوص فیلم «خجالت نکش» اظهار کرد: این فیلم هم به زودی اکران می شود. بازی با احمد مهران فر که نقش اصلی را در این فیلم دارد، برایم تجربه بی نظیری بود. او بازیگر خوبی است و از بهترین پارتنرهایی است که در تمام تجربه هنری ام دیده ام. من با وی از دورانی که در تئاتر بودم، آشنایی دارم.

انتهای پیام/

 

صحبت های شبنم مقدمی درباره جشنواره جهانی فیلم فجر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.