اولین روز جشنواره جهانی فجر چگونه گذشت؟

روز اول سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، بدون حاشیه و با آرامش به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین روز از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

فضای عمومی جشنواره؛

فضای عمومی جشنواره بدون تنش و حاشیه ای که بخواهد اتفاق خاصی را رقم بزند، پیش رفت و شاهد این بودیم که هرکسی کار خود را انجام می دهد. خبرنگاران نیز در تکاپوی فعالیت های روتین خود بودند و البته غیبت تعدادی از خبرگزاری‌ها و سایت های معتبر به چشم می خورد.

بازار فیلم؛

بازار فیلم نیز از آرامش خاصی برخوردار بود و خبرنگاران می توانستند برای تهیه اخبار مورد نیازشان در این بخش هم حضور داشته باشند. مهمانان خارجی و مشتریانی هم مشاهده می شدند که در غرفه های تعیین شده در حال رایزنی و خرید فیلم های مورد نیاز خود بودند.

مهمانان خارجی و داخلی؛

دیروز شاهد حضور مهمان های خارجی بودیم. در کنار آن ها سینماگران ایرانی نیز در قسمت های مختلف جشنواره حضور داشتند و اهداف خود را دنبال می کردند.

نمایش فیلم ها؛

همانطور که پیش بینی می شد فیلم های خارجی با استقبال پرشوری روبرو نبودند و طبیعی بود؛ اما دو فیلم ایرانی «درساژ» و «گرگ‌بازی» با سالن پر از مخاطب روبرو شدند.

ورک شاپ ها؛

این بخش از جشنواره هم، مانند دیگر بخش ها آرام و بی حاشیه راه خود را در روز اول پیش برد.

روابط عمومی؛

امسال روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر تقریبا در همه بخش ها پوشش مناسبی را تا بدین لحظه ارائه داده است.

بخش پذیرایی؛

مهمان های داخلی و خارجی و خبرنگاران طبق تدابیری که اندیشیده شده بود؛ با استفاده از کارت پول های از قبل شارژ شده(در هر بخش مقدار شارژها متغیر است) غذاهایی را خریداری می کردند. همچنین با نوشیدنی های میان وعده ای، نیز از آن ها در طول روز پذیرایی می شد.

در کل و همانطور که اشاره شد، روز اول جشنواره جهانی فیلم فجر بدون حاشیه و با آرامشی خاص به کار خود پایان داد.

گفتنی است؛ در روز اول هنرمندان ایرانی چون علیرضا خمسه، سعید پورصمیمی، رضا بابک، کتایون ریاحی، بهناز جعفری، مریلا زارعی، هانیه توسلی، سارابهرامی، محمد حمزه ای، مرتضی علی عباس میرزایی، رامبد جوان، فرهاد اصلانی و... در پردیس چارسو حضور داشتند.

انتهای پیام/

روزی بی حاشیه برای جشنواره جهانی فیلم فجر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.