تلاش سربازان گمنام در مقابله با نفوذ دشمن ستودنی است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان، 'روز سربازان گمنام امام زمان عج' گفت: تلاش این سربازان گمنام امام در مقابله با جریان نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی ستودنی است.

تلاش سربازان گمنام در مقابله با نفوذ ستودنی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ،با اشاره به دیدار کارکنان وزارت اطلاعات با رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته اظهار کرد: حیات هر کشور وابسته به اطلاعات است.

وی افزود: هر کشوری که بخواهد در عرصه داخلی و خارجی قدرتمند باشد باید اطلاعات قوی و قدرتمندی نیز داشته باشد.

امام جمعه تبریز با تقدیر از کارکنان اداره کل اطلاعات استان که به طور شبانه روزی و گمنام از امنیت استان و کشور دفاع می کنند، گفت: وزارت اطلاعات در عرصه های مختلف تلاش جدی می کند که یکی از مهم ترین آنها مقابله با نفوذ دشمن است.

حجت الاسلام آل هاشم نفوذ فردی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی را از دیگر نفوذهایی دانست که وزارت اطلاعات در مقابله با آنها تلاش شبانه روزی دارد.


وی اضافه کرد: مقابله با نفوذ سایبری از جمله نفوذهایی است که شاید به چشم نیاید، ولی وزارت اطلاعات به شدت با آن مقابله می کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به مناسبت های هفته با تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع)،گفت: این روز به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده چرا که امام حسین (ع) در پاسداری از دین اسلام خالصانه در این راه شهید شد و این روز را به همه پاسداران و سپاهیان تبریک می گویم.

وی در گرامیداشت روز پاسدار خاطر نشان کرد: امام راحل جمله معروفی داشت که ' کاش من هم یک پاسدار بودم'، همچنین امام خمینی می فرمود: تا رمق در جان دارم وظیفه من دعاگویی و سپاس از پاسداران است.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز را به همه جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس تبریک گفته و آرزوی صحت و سلامت برای این ایثارگران کرد و گفت: باید در این روز از زحمات همسران جانبازان که شبانه روز و بی هیچ منتی در خدمت همسران جانباز و قطع نخاعی هستند، صمیمانه قدردانی کنیم.

وی با اشاره به هفته سلامت و نیز روز زمین پاک اظهار کرد: دوم اردیبهشت به عنوان روز زمین پاک نامگذاری شده است ؛زمین یکی از شگفتی های آفرینش است و بستر حیات پایدار است بنابر این در حفظ و تمیز نگهداشتن آن باید بسیار بکوشیم.

از حاشیه های نماز جمعه این هفته تبریز، حضور بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال نشسته بوسنی و هرزگوین در نماز جمعه تبریز و اقامه نماز به امامت حجت الاسلام آل هاشم بود که امام جمعه تبریز نیز حضور آنان در نماز جمعه را خیرمقدم گفت.

 انتهای پیام/

 تلاش سربازان گمنام امام در مقابله با جریان نفوذ دشمن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.