یکی از بهترین کارها در ایام شعبانیه استغفار است

امام جمعه مهران گفت: یکی از بهترین کارها در ایام شعبانیه صدقه دادن واستغفار است.

یکی از بهترین کارها در ایام شعبانیه استغفار است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان;حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه مهران در خطبه های این هفته با اشاره به فرارسیدن ایام شعبانی گفت: یکی از بهترین کارها در ایام شعبانیه صدقه دادن واستغفار است و روایت داریم در ماه شعبان استغفار را در گناهان فراموش نکنید .

وی با تبریک سوم شعبان روز پاسداربیان کرد :سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد انقلابی نام برده می‌شود و دو بازوی توانمند جمهوری اسلامی ایران هستند.
خطیب جمعه مهران عنوان کرد: از ابتدای تشکیل سپاه به عنوان فرزند انقلاب جمهوری برکات زیادی برای نظام و دنیا شاهد بودیم.

حجت الاسلام موسوی افزود: یکی از چیزهایی که لازم است مسئولان ما نسبت به این مطلب توجه داشته باشند این است ما باید فرامین رهبری را به ویژه در سیاست خارجی جامه عمل بپوشانیم .

وی اظهار کرد: مجموعه سپاه افتخار دارد که در پرتو عنایات مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان به عنوان یک نهاد انقلابی در صحنه حضور داشته باشد.

وی به سفر استاندار به مهران طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: شاهد سفر استاندار محترم و نماینده محترم مجلس به شهرستان ولایت‌مدار مهران شاهد بودیم به فال نیک می‌گیریم حضور مسئولان و می‌خواهیم انشاالله نتایج و ثمرات زیادی برای این شهر داشته باشد.


امام جمعه مهران گفت: کمبود و کاستی ها در شهرستان داریم لازم است که بیش از پیش عنایات سعی و تلاش کنند و این نواقص و کمبودها که مهمترین آنها اشتغال نیروهای بومی خانواده های شهدا جانبازان ایثارگران است را در اولویت قرار دهند.

 

 

انتهای پیام/با

 

سخنان امام جمعه ی مهران در خطبه های نماز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.