تارتار نامزد هدایت تیم ملی فوتبال امید شد

سرمربی پارس جنوبی جم، یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی امید است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حواشی ایجاد شده در تیم ملی امید، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، ۲ هفته پیش حمید استیلی، سرمربی سابق پرسپولیس را به عنوان مدیر تیم ملی امید انتخاب کرد و اعلام کرد به زودی سرمربی این تیم هم معرفی می شود و آنها آماده بازی های آسیایی خواهند شد.

فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که سرمربی تیم امید پس از تعطیلات عید نوروز 1397 انتخاب می شود اما حالا پس از گذشت حدود یک ماه از عید ، هنوز سرمربی تیم ملی امید انتخاب نشده است.

همانطور که قبلا گفته شد، جواد نکونام ( نساجی مازندران ) ، سید اکبرپورموسوی ( فولاد خوزستان ) ، عباس چمنیان ( تیم ملی نوجوانان ) گزینه های اصلی فدراسیون برای هدایت تیم ملی زیر ۲۳ ساله های فوتبال کشورمان هستند و حالا خبر می رسد، مهدی تارتار، سرمربی تیم پارس جنوبی جم هم نامزد سرمربیگری تیم ملی امید است.

تارتار ۴۵ ساله، سابقه بازی در تیم های پرسپولیس، بهمن، پاس و راه آهن را دارد و نخستین تجربه مربیگری او در تیم راه آهن بود. او از سال ۸۹ وارد عرصه مربیگری شد و پس از حضور در تیم های پرسپولیس، صبا، راه آهن و گسترش فولاد، به پارس جنوبی جم پیوست و در نخستین دوره حضور این تیم در لیگ برتر، نتایج فوق العاده ای توانست کسب کند و پس از درخشش در نیم فصل نخست، شاگردان تارتار در نیمه دوم لیگ ایران، کمی افت کردند و اکنون در رده هفتم جدول هستند.

تارتار که ارتباط خوبی با حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید دارد، یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال برای این تیم محسوب می شود اما نکته ای که وجود دارد این است که تارتار علاقه مند است تا در تیم های باشگاهی کار کند و به همین دلیل احتمال حضور او در تیم ملی امید کم است، هر چند، فدراسیون فوتبال نام این مربی را در بین گزینه هایش دارد.

انتهای پیام/

تارتار گزینه فدراسیون برای تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.