رئیس پلیس فتا استان اصفهان مطرح کرد:

اعتماد به نزدیکان موجب برداشت غیر مجاز بانکی شد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که به صورت اینترنتی از حساب بانکی یکی از اقوام خود مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال سرقت نموده بود، شناسایی و دستگیر شد.

اعتماد به نزدیکان موجب برداشت غیر مجاز بانکی شدبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مرتضوی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس فتا استان با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب بانکی، ماموران و کاراگاهان این پلیس پیگیری پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی و فنی نهایتا متهم به هویت سهراب. م. شناسایی و پس از دستگیری به این پلیس دلالت داده شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: متهم که از اقوام نزدیک شاکی میباشد در اعترافات خود اضافه کرد زمانی که شاکی کارت خود را برای انجام امور بانکی در اختیارم قرار داد از اعتماد او سوءاستفاده کرده و در فرصتی دیگر با استفاده از اطلاعات بانکی او در یکی از سایت‌های اینترنتی اقدام به خرید تلفن همراه نمودم.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و در صورت انجام این کار، سریعا رمز اول و دوم آن را تغییر دهند، همچنین برای امنیت بیشتر از یک رمز برای حساب‌های مختلف بانکی استفاده نکرده و موجودی حساب خود را با نگهداشتن رسید‌های بانکی (تراکنشها) به طور مرتب کنترل و حسابرسی نمایند و هرگونه مغایرت را به بانک اطلاع دهید.

این مقام ارشد انتظامى در پایان سایت پلیس فتا را منشاء انتشار اخبار حوادث و هشدارهاى آموزشى پلیس فتا اعلام کرد و گفت: در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا لینک ثبت گزارش مردمی به ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار