پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب چشم روشنی مستضعفین عالم شد

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب چشم روشنی مستضعفین عالم شد و در هر گوشه از جهان مستضعفین دلگرمی خود را از برکت انقلاب می‌دانند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ماموستا اقبال بهمنی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج در همایش بزرگ چهار دهه ایستادگی در پرتو گفتمان انقلاب اسلامی که با حضور سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، گفت : آرزوی مسلمین در عالم هستی تشکیل حکومت اسلامی بوده است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب چشم روشنی مستضعفین عالم شد و در هر گوشه از جهان مستضعفین دلگرمی خود را از برکت انقلاب می‌دانند.

ماموستا بهمنی خاطرنشان کرد: مردم کردستان با پشتیبانی گرم خود از نظام ۴۵۰۰ شهید و ۵۲ روحانی شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب کردند، یکی از آنها ماموستا ملاحیدر فهیم است که به شافعی زمان مشهور بود.‌‌

رئیس مرکز اسلامی شهرستان سنندج به رهبریت قاطع، مخلص و آگاه مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: در سال ۸۸ رهبر انقلاب با فرمایش حکیمانه خود پخش اذان فقه شافعی را در  صدا و سیمای مرکز کردستان ضروری اعلام کردند و با این امردل مردم ولایت‌مدار کردستان را شاد کردند.

ماموستا بهمنی به گلایه‌های مردم کردستان در خصوص عدم واگذاری برخی مسوولیت‌های کلان کشوری به مردم این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه واگذاری مسوولیت‌های کلان کشوری به کردها هیچ منع قانونی ندارد اما در هیچ سطحی از آنها استفاده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مردم کردستان شافعی مذهب هستند، گفت: علمای کردستان با توجه به اینکه ۴۰ سال مخلصانه از انقلاب دفاع کرده و در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده‌اند اما کمتر مورد توجه مسوولین قرار گرفته‌اند.

ماموستا بهمنی در پایان  بیان کرد: اینکه امروز حاکمیت بر مبنای دین است این امر برای ما مهم تلقی می‌شود و پشتیبانی خود را همواره از نظام اعلام می‌کنیم ولی اعتماد مسوولین به قوم کرد و اهل سنت لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ د م

مردم کردستان با پشتیبانی گرم خود از نظام ۴۵۰۰ شهید را تقدیم آرمان‌های انقلاب کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.