نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

افزایش بودجه آموزش وپرورش برای تعالی ورشد جوانان

حجت‌الاسلام‌ ذوالنوری گفت:نمایندگان مجلس تلاش کردند از هرجایی که می‌شود بودجه آن‌ها را کم کرده و به آموزش ‌و پرورش کمک کنیم تا بتوانیم خدمتی به تعالی و رشد جوانان و نوجوانان که قشر حساس و مهمی هستند،ارائه بدهیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنوری،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لایحه بودجه سال 97 برای حمایت از نهادهای حمایتی گفت: متأسفانه دولت در لایحه بودجه سال 97 اختصاص کم و ضعیفی به این امور داده بود، اما در مجلس و در کمسیون تلفیق، پیشنهادهایی که نماینده‌ها برای تقویت اعتبارات کمیته امداد امام خمینی(ره) داده بودند مقداری کار شد، بهزیستی تقویت و خود دولت هم مسئولیت‌هایی را پذیرفته که در این زمینه کمک‌های جنبی داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: تربیت، آموزش، تحصیل، و رشد و تکامل علمی جوانان و نوجوانان ما در قالب آموزش ‌و پرورش باید صورت بگیرد که متأسفانه بازهم تقویت آموزش‌وپرورش در برنامه‌های دولت ضعیف دیده می‌شود.

وی با اشاره به حقوق مستمری‌بگیران افزود: با کوششی که از طرف نمایندگان مجلس صورت گرفت، بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، امسال رشد حقوقی خوبی داشتند و تلاش ما این است که حقوق‌ها را به حقوق‌ شاغلان نزدیک کنیم و موفقیت ما در این ایجاد افزایش حدود 19.5 درصدی حقوق این عزیزان بود.

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس تلاش کردند از هرجایی که می‌شود بودجه آن‌ها را کم کرده و به آموزش ‌و پرورش کمک کنیم تا بتوانیم خدمتی به تعالی و رشد جوانان و نوجوانان که قشر حساس و مهمی هستند، ارائه بدهیم.

انتهای پیام/ ح

رشد ۱۹.۵ درصدی حقوق مستمری‌بگیران تحت پوشش کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار