افتتاح دفتر کمیسیون حمایت قضایی و سرمایه گذاری در کاشمر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت : دهمین دفتر کمسیون حمایت قضایی و سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاشمر افتتاح و راه اندازی شد.

افتتاح دفتر کمیسیون حمایت قضایی و سرمایه گذاری در کاشمربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی در بازدید از واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی کاشمر گفت : این دفتر با هدف اینکه بازوی کمکی بین دستگاه قضایی و اداره صنعت و معدن و تجارت باشد راه اندازی شده است .

وی افزود: از مهم‌ترین اولویت‌های اصلی و مهم ما حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط بوده تا علاوه بر ایجاد اشتغال مولد در استان، توسعه صنعتی و اقتصادی را به دنبال داشته باشد و زمینه تحقق اهداف اقتصادی نیز بیشتر مهیا شود.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: حمایت قضایی از سرمایه گذاران یکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضایی است و تلاش شده با راه اندازی این دفاتر در شهرک‌های صنعتی آسیب‌ها و مشکلات سریع‌تر شناسایی شود و شرکت‌های خدماتی در رفع آن‌ها برآیند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت : حمایت تولید از رویکرد‌های اصلی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصادی برای صاحبان صنایع بوده است و واحد‌های صنعتی و تولیدی با حمایت‌های مختلف در بخش‌های زیرساختی ازجمله تأمین آب ، برق ، گاز ، تصفیه خانه و مخابرات به بهره‌برداری می‌رسند .

گفتنی است در پایان مهندس خزائی بعنوان رییس دفتر کمسیون حمایت قضایی و سرمایه گذاری شهرستان کاشمر منصوب شد.

انتهای پیام // و. ت

 


دهمین دفتر کمسیون حمایت قضایی و سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاشمرراه اندازی شد

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.