جا به جایی بیش از ۵ میلیون مسافر با حمل و نقل عمومی گیلان

بیش از ۵ میلیون و ۴۴۷ هزار نفر مسافر پارسال با حمل و نقل عمومی گیلان سفر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد رضا نازک کار مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان گیلان گفت: سال گذشته ۵ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۲۰۵ نفرمسافر با ۷۵۷ هزار ۲۵۸ سفر با ناوگان حمل ونقل عمومی گیلان جا به جا شدند.

وی افزود: از این تعداد ۳ میلیون ۴۹۷ هزار و ۴۲۲ نفر مسافر در قالب سفر درون استانی و تعداد ۱ میلیون ۹۴۹ هزار ۷۸۳ نفر در قالب سفر برون استانی جابه جا شدند.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل و جاده‌ای گیلان خاطر نشان کرد: از مجموع سفر‌های انجام یافته ۱۰۷ هزار ۷۶۱ سفر با اتوبوس، ۶۴۹ هزارو ۴۹۷ سفر با مینی بوس و سواری و بقیه نیز به صورت دربستی بوده است.

محمد رضا نازک کار اعلام کرد: در این مدت به ترتیب شهرستان‌های رشت با جابجایی ۱ میلیون ۲۸ هزار و ۷۲۲ نفر مسافر، انزلی با ۱۷۵ هزار و ۳۶۸ نفر مسافر و لاهیجان با ۱۶۲ هزار و ۸۵۱ نفر مسافر بالاترین آمار جابه جایی را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در راستای ارتقای خدمات بخش حمل و نقل و دسترسی سریع مسافران به مراکز تهیه بلیط به ویژه از طریق اینترنت در سال گذشته افزون بر ۱ میلیون نفر اقدام به تهیه بلیط کردند.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل و جاده‌ای گیلان تصریح کرد: بر اساس آمار‌ها پیش فروش اینترنتی بلیط نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

 

انتهای پیام/م.ع

سفر بیش از ۵ میلیون مسافر با حمل و نقل عمومی گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.