اطفاء حریق منزل مسکونی در کرمان

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع دو حادثه در شهر کرمان خبر داد.

اطفاء حریق منزل مسکونی در کرمانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی عسکری گفت: یک واحد مسکونی واقع در بولوار شاهد در آتش سوخت.
وی افزود:با توجه به شدت حادثه بلافاصله دو دستگاه خودروی اطفاء حریق از دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد و حریق با حضور آتش نشانان اطفاء گردید

عسکری عنوان کرد: علت این آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از دو حادثه دیگر که شب گذشته در شهر کرمان به وقوع پیوست خبر داد و بیان کرد: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس واقع در بزرگراه آیت الله خامنه‌ای منجر به فوت دو نفر و مصدومیت یک نفر از سرنشینان خودرو شد.

وی زمان اعلام این حادثه را به ستاد فرماندهی ۱۲۵ را ساعت ۲۴ شب گذشته عنوان کرد و افزود: تیم امداد و نجات این سازمان از نزدیکترین ایستگاه بلافاصله در محل حاضر و ۳ نفر سرنشین خودرو که به علت شدت حادثه محبوس شده بودند توسط آتش نشانان از بین آهن پار‌ها خارج شدند و اقدامات اولیه پیشگیری از حریق احتمالی انجام شد.

عسکری از تصادفی دیگر واقع در بزرگراه امام خمینی (ره) که منجر به مصدومیت دو نفر شد خبر داد و عنوان کرد: این حادثه شب گذشته یکم اردیبهشت ماه در ساعت ۲ و ۲۱ دقیقه به وقوع پیوست که تیم‌های تخصصی امداد و نجات این سازمان از دو ایستگاه در محل حادثه حضور یافته و ضمن نجات سرنشینان محبوس شده از داخل خودرو از حریق احتمالی جلوگیری نمودند.

انتهای پیام/ح

اطفا حریق واحد مسکونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.