واکنش زمانی به اظهارات مدیرعامل ذوب آهن

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به اظهارات مدیرعامل ذوب آهن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مصاحبه‌های اخیر حسن زمانی و مدیرعامل ذوب آهن مبنی بر اینکه ۲۰ میلیارد بدهی باشگاه استقلال از چه منبعی پرداخت شده است، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خطاب به مدیرعامل ذوب آهن اعلام کرد که این بدهی از سوی دولت پرداخت نشده است. پس از این صحبت‌ها سعید آذری در اظهار نظری پاسخ زمانی را داده است که البته این امر توسط زمانی هم بی جواب نماند.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات جدید آذری مدیر عامل ذوب آهن گفت: در صحبت‌های ابتدایی اعلام کردم که باشگاه استقلال بابت بدهی هایش و هزینه‌های جاری هیچ گونه کمکی از دولت نگرفته است و باشگاه از محل درآمد بدهی را پرداخت کرده است و اصلا منظوریم آذری نبود و احترام خاصی برای او قائل هستم و آذری را یک مدیر فهیم و دانا می‌دانم و البته موفقیت‌های ذوب آهن را نیز مدیون زحمات آذری می‌دانم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین در مورد اینکه آذری اعلام کرده حدود ۴۰ سال در ورزش حضور دارد و زمانی به تازگی وارد عرصه ورزش شده بیان کرد:فقط جهت اطلاع آذری باید بگویم بنده از دهه ۵۰ هم فوتبالیست بودم و هم در سیستم مدیریتی ورزش از جمله عضو هیئت رئیسه فدراسیون و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال فعالیت داشتم.

انتهای پیام/

اظهارات زمانی در پاسخ به آذری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار