دبیر اتاق مشترک ایران و عراق مطرح کرد:

برگزاری نمایشگاه در عراق، زمینه ساز افزایش صادرات کشور

حسینی گفت :برگزاری نمایشگاه به منظور معرفی کالای ایرانی در عراق می تواند گشایش بازار را برای بازرگانان ایرانی به همراه داشته باشد.

به گزارش  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  یحیی آل اسحاق رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در نشست ماهانه این مجمع اظهار کرد: با توجه به نوسات نرخ ارز و شرایط اقلیم کردستان ، بازار عراق اهمیت ویژه ای برای ما دارد و اتاق مشترک ایران و عراق در پی زمینه سازی برای تسهیل روابط تجاری و اقتصادی میان دو کشور است.

در ادامه حمید حسینی دبیر اتاق مشترک ایران عراق با اشاره به میزان صادرات به این کشور اظهار کرد:میزان صادرات به عراق با رشد ۱۰۰ میلیون دلاری در سال جاری همراه بوده  و قرار است با اعزام هیئت اقتصادی و انجام ۱۵ پروژه پیش بینی شده روابط اقتصادی گسترش یابد.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه به حضور کالای ایرانی در عراق کمک می کند،بیان کرد:نمایشگاهی در جهت معرفی کالای ایرانی در عراق، شهر  بصره برگزار شده که می تواند گشایش بازار را برای بازرگانان ایرانی به همراه داشته باشد.

حسینی با بیان آنکه صادر کنندگان ایرانی در بحث مربوط به انتقال سرمایه با نگرانی های مواجه هستند،تصریح کرد:با تصمیماتی که از سوی مسئولین ایران و عراق گرفته می شود می توان امیدوار بود که بسیاری از مشکلات مرتفع شود و تسهیل در روابط بانکی صورت  گیرد.

انتهای پیام/

تسهیل روابط تجاری ایران و عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار