به زودی در شیراز؛

راه‌اندازی سامانه حمل و نقل معلولان

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز از تدوین لایحه راه‌اندازی سامانه حمل و نقل معلولان در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز با اشاره به تدوین لایحه راه‌اندازی سامانه حمل و نقل معلولان در این شهر، اظهار کرد: این لایحه به زودی توسط شهرداری به شورای شهر ارائه و اعضاء شورا در مورد اجرای آن تصمیم می‌گیرند.

وی با بیان اینکه بر اساس این لایحه خرید پنج دستگاه ون پیش‌بینی شده است، ادامه داد: با راه‌اندازی سامانه آن، معلولان می‌توانند پس از تماس، توسط این ون‌ها از در منزل به مراکز درمانی انتقال داده شوند.

نواب قائدی با بیان اینکه اتوبوس‌های جدیدی که وارد چرخه خدمات‌رسانی شدند، قابلیت استفاده برای معلولان را دارند، اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر و انجام مسائل درمانی معلولان به دنبال این هستیم که خودرو‌های ویژه برای جابه‌جایی معلولان راه‌اندازی شود.

قائدی تصریح کرد: این طرح که موجب تسهیل در رفت و آمد معلولان می‌شود، قابل توسعه بوده و با آن می‌توان خدمات مناسبی به این قشر از جامعه ارائه داد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز ادامه داد: با توجه به اینکه شیرازی‌ها همواره در کار خیر پیشتاز هستند با برخی از این افراد نیز صحبت شده تا با حمایت آنان سامانه حمل و نقل خوبی برای معلولان ایجاد شود.

انتهای پیام/ن

تدوین لایحه راه‌اندازی سامانه حمل و نقل معلولان

 

برچسب ها: توانبخشی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار