اجرای طرح جمع آوری فاضلاب و اصلاح شبکه توزیع آب در دزفول

مدیرعامل آبفا خوزستان از اجرای عملیات شبکه جمع ‌آوری و انشعابات خانگی فاضلاب و اصلاح بیش از 36 هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق حقیقی پور، مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به اجرای عملیات شبکه جمع‌آوری و انشعابات خانگی فاضلاب و اصلاح بیش از 36 هزار متر از شبکه توزیع آب در این شهرستان اظهار داشت: در این عملیات در مناطقی شامل؛ پادگان 292 زرهی، پایگاه چهارم شکاری و خطوط انتقال آب شمس آباد و شهرک انجیرک در شهرستان دزفول اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: پروژه فاضلاب شهر دزفول به طول بیش از 41 کیلومتر که 39 کیلومتر شبکه اصلی و بیش از 2 کیلومتر شبکه انشعابات فرعی- که در حد فاصل خیابان‌های 45 متری، پیام آوران، شریعتی و ساحلی- است، اجرایی خواهد شد.

حقیقی پور، جمع ‌آوری و ارتقاء سطح بهداشت با رعایت شاخص‌ های محیط زیست و تصفیه فاضلاب با در نظر گرفتن سیستم‌های تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب خانگی را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

مدیرعامل آبفا خوزستان اذعان داشت: با اجرای پروژه فاضلاب بیش از 8 هزار 500 فقره انشعاب فاضلاب از قابلیت واگذاری برخوردار می شوند و بیش از 34 هزار نفر از خدمات ارائه شده بهره‌مند خواهند شد.

صادق حقیقی پور با بیان اینکه این پروژه توسط پیمانکاران و مشاوران بومی استان اجرایی می گردد، تصریح کرد: در مدت زمان 18 ماه مشترکین در این مناطق از خدمات آبفا خوزستان بهره‌مند می شوند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: این پروژه از محل اعتبارات عمرانی مصوبه هیئت دولت تامین شده است و دولت نگاه ویژه ای در زمینه آب و فاضلاب در استان دارد و ما هم در تلاش هستیم تا مصوبات دولت در خوزستان را اجرا نماییم.

انتهای پیام/گ

طرح جمع آوری فاضلاب و اصلاح شبکه توزیع آب در دزفول اجرا می شود

برچسب ها: محیط زیست ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.