دکتر علی عسکری در آيين اختتاميه جشنواره برنامه‌های نوروزی صداوسيما:

همه دارايی ما مردم هستند و برای جلب رضايت آنان تلاش می‌كنيم

رئيس رسانه ملی گفت: كسب رضايت بيش از 90 درصدی مخاطبان در نوروز 97 اتفاق مهمی بود كه با همدلی خانواده صداوسيما حاصل شد.

همه دارايی ما مردم هستند و برای جلب رضايت آنان تلاش می‌كنيمبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دكتر علی عسكری در آیین اختتامیه نخستین جشنواره مردمی برنامه‌های نوروزی رسانه ملی گفت: رسانه ملی در یك شرایط سخت رسانه‌ای و با وجود رقبا و دشمنان فراوان توانست در نوروز 97 موفق به جذب 86/7 درصدی مخاطبان شود.

رئیس رسانه ملی خاطرنشان كرد: هنرمندان رسانه ملی در برنامه‌هایی مانند «پایتخت» و «دورهمی» و همچنین مستندها و برنامه‌های تركیبی توانستند رضایت بیش از 90 درصدی مخاطبان را كسب كنند.

دكتر علی عسكری خاطرنشان كرد: در شرایطی كه شبكه های ماهواره‌ای و همچنین فضای مجازی به رقابتی سرسختانه با رسانه ملی می پرداختند، برنامه‌سازان با هوشمندی و درك زیبایی شناسی به میدان آمدند و رضایت مخاطبان را به دست آوردند.

رئیس رسانه ملی، آثار تولیدی در صداوسیما را بانشاط و پرجاذبه عنوان و ابراز امیدواری كرد كه كاركنان رسانه ملی در سال 97 بهتر از گذشته كار كنند و شاهد رشد برنامه‌های جذاب در رادیو و تلویزیون باشیم.

رئیس سازمان صداوسیما در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تجلیل از جایگاه شهیدان به‌ویژه شهدای مدافع حرم، آسایش امروز را مرهون جان‌فشانیهای آنان دانست و تأكید كرد: نمونه كوچكی از ایجاد ناآرامی در بخش‌هایی از سریال پایتخت با حضور داعش، به‌خوبی نشان داد كه شهدا از خودگذشتگی كردند تا ما در كنار هم نوروز را در آرامش پشت سر بگذرانیم.

دكتر علی عسكری در ادامه با تأكید بر اینكه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید گام‌های بهتر و مؤثرتری در زمینه تحقق شعار سال و حمایت از كالای ایرانی برداریم، تصریح كرد: كالای ایرانی، نشان‌دهنده هویت كشور است و امیدوارم در سال 97 اقدامات رسانه ملی را در جهت معرفی كالاهای ایرانی و همچنین فراهم كردن زمینه‌های رشد و ارتقای نشاط اجتماعی، عظمت، اقتدار و پیشرفت ملت ایران رقم بزنند.

رئیس رسانه ملی، سه عنصر هنر، علم و تعهد را لازمه تولیدات فاخر رسانه‌ای عنوان كرد و گفت: یك محصول رسانه‌ای فاخر و دارای اثر ماندگار، هم هنر فوق‌العاده، هم علم و دانش و هم تعهد را داراست و این امر به شادمانی، رشد و جهت‌دهی مخاطبان كمك می‌كند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
فیلم ها بیمارستان و قبرستان و گریه و زاری نباید به هیچ وجه توش باشه .مردم خسته شده اند از این فیلم ها .فقط کمدی با اموزش مشکل فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
من الان حدود 6سال کارمیکنم چرا حقوق مارو افزایش نمیدهند؟