افتتاح سالن کشتی شهید کیانفر در شهربابک

همزمان با میلاد با سعادت علمدار کربلا آکادمی قهرمانی کشتی شهید کیانفر در شهربابک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با میلاد با سعادت علمدار کربلا و تولد شهید ابراهیم هادی، آکادمی قهرمانی کشتی شهید کیانفر واقع در استادیوم تختی در شهربابک با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

میثم پاریزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت یاد شهدا به خصوص شهید کیانفر و شهید ابراهیم هادی (که از کشتی گیران بودند) و تشکر از همه حضار و مدعوین، ابراز امیدواری کرد: همه هیئت های ورزشی در راستای توسعه فضای ورزش و افزایش زیرساخت های ورزشی قدم بردارند.

وی افزود : حمایت از ورزشکاران و ارتقای سطح ورزش باید به تناسب هم رشد کنند تا شاهد پیشرفت بیش از پیش ورزش و جامعه ای پویا و بانشاط در سطح شهرستان باشیم.

عباس کافی رئیس هیئت کشتی شهرستان شهربابک نیز با اشاره به اینکه این سالن قدیمی بوده گفت: باتوجه به لزوم تقویت کشتی شهرستان و ایجاد فضایی مناسب برای این امر، آکادمی قهرمانی کشتی شهید کیانفر افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ساخت و تعمیر سالن شهید کیانفر حدوداً از بهمن آغاز و امروز افتتاح شد، افزود : تعمیرات این سالن حدود 60 میلیون تومان هزینه برده و زیربنای آن نیز حدود 300 مترمربع است.

این مراسم با مسابقه کشتی نمادین و مراسم تولدی برای شهید ابراهیم هادی همراه بود.

انتهای پیام/ب

سالن کشتی شهید کیانفر در شهربابک افتتاح شد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار