بازدید خانواده‌های جانباختگان پرواز "تهران - یاسوج" از محل سقوط هواپیما

خانواده های چند تن ازجانباختگان هواپیمای ATR "تهران-یاسوج" از طریق هوایی از محل حادثه در گوه های نغل دنا بازدید کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ در شصت و چهارمین روز از سقوط هواپیما " تهران -یاسوج" 23 امدادگر هلال احمر از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و فارس در ارتفاع 4 هزار متری دنا با همکاری چند نفر از کوهنوردان محلی به جست‌وجوی پیکرهای جانباختگان مشغول هستند.

موانع طبیعی از روز اول حادثه تاکنون از جمله مه و باد شدید در ارتفاعات کار را برای امدادگرانی که باید با وجود برف 4 متری به عملیات ادامه دهند، سخت کرده است.

اما در برخی مواقع برخی از خانواده‌های جانباختگان در دامنه‌های دنا حضور پیدا کرده و خواستار بازدید هوایی از محل سقوط هستند که برخی از آنان روز گذشته موفق به بازدید شده و از نزدیک از تلاش‌های امدادگران با تمام سختی‌های موجود مطلع شدند.

64 روز پیش یعنی 29 بهمن ماه 96 هواپیمای ATR "تهران-یاسوج" در ارتفاعات قله نغل پازن پیر دنا دچار سانحه سقوط شد که بعد از 63 روز از وقوع حادثه هنوز پایان عملیات جست‌وجو و انتقال پیکر جانباختگان اعلام نشده و بنا به گفته متولیان امر هنوز نمی‌توان زمان مشخصی را اعلام کرد.

تاکنون بیش از 200 بافت انسانی مجزا در دنا توسط امدادگران و کوهنوردان محلی جست‌وجو شده که در مجموع پیکر 19 نفر از جانباختگان تحویل خانواده آنان شده است.

 انتهای پیام/غ

ادامه جستجو در کوه نغل دنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.