در جلسه شورای شهر مطرح شد؛

تذکر اعطا به خودداری شهرداری منطقه 7 از تحویل خانه لرزاده

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه شورای چهارم مبنی بر تبدیل خانه لرزاده به خانه معمار گفت: امروز بعد از یک سال شهرداری منطقه 7 از تحویل خانه خودداری می‌کند.

تذکر اعطا به خودداری شهرداری منطقه 7 از تحویل خانه لرزادهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با اشاره به اینکه شورای چهارم طرح الزام شهرداری برای تبدیل خانه هنرمندان دو به خانه معمار را تصویب کرده بود، اظهار کرد: بر این اساس شهرداری تهران مکلف شد ظرف سه ماه طرح تبدیل خانه لرزاده به خانه معمار را ارائه دهد و از ساخت‌ و ساز آن جلوگیری کند.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیران وقت در برابر مصوبه شورا مقاومت کردند و روند ساخت و ساز پروژه را متوقف نکردند، ادامه داد: شهرداری منطقه 7 در برابر مصوبه شورا مقاومت می‌کند و با اینکه در ماده 6 به صراحت آمده است شهرداری منطقه 7 موظف است بعد از یک ماه با رعایت قوانین نسبت به تبدیل خانه لرزاده اقدام کند امروز بعد از یک سال و بعد از ابلاغ ماده شهرداری منطقه 7 از تحویل خانه لرزاده خودداری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خانه لرزاده توسط شورایاری محله مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: از سوی دیگر به خاطر عدم وجود ساختمان جایگزین، تخلیه امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم اعتبار لازم برای جایگزینی ساختمان انجام شود و شهرداری منطقه 7 از طریق اجاره مکانی دیگر زمینه اجرای مصوبه را فراهم کند.

انتهای پیام/

صحبت های سخنگوی شورای شهر تهران در پنجاه و هفتمین جلسه شورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار