معاون راهداری استان همدان بر ضرورت توجه و اولویت بخشی به نقاط حادثه خیز در محورهای فرعی و روستایی استان تأکید کرد.

ضرورت توجه به نقاط حادثه خیز در محورهای غیرشریانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید پرورشی خرم، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در جمع روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های استان همدان با تأکید بر ارتقای راه‌های فرعی و روستایی استان اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای راه‌های فرعی و روستایی استان در دستور کار قرار گرفته و این برنامه از اولویت‌های این اداره کل محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عمده تصادفات استان همدان واژگونی خودرو و خروج از جاده است، افزود: کاهش تصادفات در محورهای فرعی و روستایی این استان نیز نیازمند توجه جدی است.

پرورشی خرم بر ایمن سازی کلیه محورهای فرعی و روستایی استان تأکید و تصریح کرد: لازم است با ایجاد پارکینگ در محورهای فرعی و روستایی پلیس راه نیز در این محورها مستقر شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، بررسی نقاط حادثه خیز و نوع تصادفات در محورهای استان را از دیگر اولویت های پیش رو این اداره عنوان و خاطرنشان کرد: از این پس هر ماه نشست های کارشناسانه پیرامون بررسی و تحلیل مسائل ایمنی در ادارات راهداری شهرستان ها برگزار و موارد بررسی می شود.

پرورشی خرم، ایمنی جاده ها را مقوله ای مهم بیان کرد و ابراز داشت: در برخی از محورهای استان، تیرهای برق در حریم راه ها هستند که لازم است با رایزنی با شرکت توزیع نیروی برق نسبت به جابه جایی و صدور مجوز اقدام شود.

این مسئول همچنین از روسای ادارات خواست، پروژه هاي راهداری استان را با اثربخشي و حساسيت بيشتري دنبال کنند.

انتهای پیام/ د 

توجه به محورهای فرعی و روستایی استان در اولویت باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.