اجرای طرح محرومیت زدایی در ایلام

دوم اردیبهشت در تقویم رسمی کشور بعنوان سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامگذاری شده است؛ روزی که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

اجرای طرح محرومیت زدایی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; امروزه سپاه با کارنامه درخشان خود در طول انقلاب اسلامی به اقتدار و صلابتی بزرگ دست پیدا کرده است به طوریکه این پیشرفت و ترقی به خاری در چشمان دشمنان تبدیل شده است.

فعالیت های سپاه تنها منحصر به دفاع از کیان نظام و دفاع از این مرز و بوم بسنده نشده و در حوزه های دیگری هم توانسته کارنامه درخشانی را از خود بر جای بگذارد.

نمونه درخشان این موضوع، فعالیت های توسعه ای و عمرانی در قالب قرارگاه خاتم الانبیاء و سازمان بسیج سازندگی است به طوریکه حتی نمونه این کارها در هر دو سازمان وابسته به سپاه در سطح استان ایلام نیز به خوبی مشهود است.

سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با شکلگیری این سازمان در استان فعالیت های محرومیت زدایی و جهادی خود را در سطح استان ایلام و مناطق محروم گسترش داد به طوریکه امروز در صف پیشقراولان عرصه سازندگی در استان تبدیل شده است.

در این مدت کاری تعداد بیش از سه هزار و 400 طرح محورمیت زدایی در سطح استان ایلام اجرایی شده است؛ همچنین در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز مبلغی در حدود 38 میلیارد و 500 میلیون تومان برای بیش از سه هزار و 700 طرح کوچک و زودبازده در سطح استان ایلام تسهیلات به مجریان و فعالان این طرح ها پرداخت شده است.

انتهای پیام/ د

محرومیت زدایی در ایلام

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.