ابراهیمی در نطق میان‌ دستور:

باید از واردات کالاهای غیر ضروری جلوگیری شود

نماینده رامیان و آزادشهر گفت: باتوجه به نامگذاری سال به نام سال "حمایت از کالای ایرانی" باید از واردات کالاهای غیر ضروری جلوگیری شود.

باید از واردات کالاهای غیر ضروری جلوگیری شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا ابراهیمی نماینده مردم رامیان و آزادشهر در نطق میان دستور صحن علنی امروز ( یکشنبه 2 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سالی که بر ملت ایران گذشت پر از غم و شادی بود.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر با بیان اینکه در این سال دهها تن از افرادی که برای خدمت به کشور پیش‌قدم شده بودند از میان ما رفتند، افزود: با وجود حوادث زیاد مردم ایران اسلامی با صبر و همدلی به مقابله را این حوادث تلخ رفتند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "حمایت از کالای ایرانی" گفت: انتظار می‌رود به دلیل همین نامگذاری از کشاورزان و صنعت‌گران کشور حمایت شود و از واردات کالاهای غیر ضروری جلوگیری به عمل آید.

ابراهیمی با یادآوری حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر، بیان کرد: خانواده‌های جانباختگان این حادثه بی صبرانه منتظرند به دیدار رهبر انقلاب شرف‌یاب شوند و از ایشان درخواست دارند که دستور دهند از دست رفتگان آنها در جمع شهدا محسوب شود.

وی ادامه داد: از دولت می‌خواهیم به ثبات در بازار ارز توجه داشته باشد.

نماینده مردم رامیان در پایان خاطر نشان کرد: معلمان فقط حقوق می‌گیرند و از حق مسکن، پاداش، خدمات رفاهی، اضافه کاری، کمک هزینه‌های ازدوج و غیره هیچ خبری نیست، باید فکری به حال فرهنگیان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار