اطلاع رسانی ضعیف نقطه ضعف گردشگری همدان

مدیرعامل دهکده تفریحی توریستی گنجنامه گفت: اطلاع رسانی ضعیف نقطه ضعف گردشگری همدان شده و همدان نباید در رده سوم گردشگری قرار گیرد.

اطلاع رسانی ضعیف نقطه ضعف گردشگری همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید ترابیان مدیرعامل دهکده تفریحی توریستی گنجنامه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاتره به اینکه همدان نباید در رده سوم گردشگری باشد گفت: ظرفیت‌های همدان در سطح کشور و فراتر از آن ضعیف اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: اشکالی که در شهر همدان وجود دارد این است که مطالبه گر نیستیم و به دنبال اشکال و ایراد می‌گردیم و این مسئله باید به سمت احقاق حق برود و باید گفت همدان فقیر است از غنی بودن و بخشی از این مشکل نیز به مسائل فرهنگی بر می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه همدان نباید در رده سوم گردشگری باشد بیان کرد: انجام برخی کارها در حوزه فرهنگی و گردشگری زمان بر است، 6 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات بانکی دریافت کردیم که به 34 میلیارد و نیم رسید و 28 میلیارد آن باقی مانده بود که شرکت علیصدر اقساط را متقبل شد و سهام شرکت را افزایش دادیم.

مدیرعامل دهکده تفریحی- توریستی گنجنامه ادامه داد: اگر بتوانیم در سال 97 با شرکت علیصدر از نظر منافع مشترک و تبلیغات یکی شویم می‌توانیم گام‌های بیشتری را برداریم.

ترابیان با اشاره به میزبانی امسال همدان در چندین رویداد بین المللی و ملی عنوان کرد: اگر چند کیمته تخصصی را با خبرنگاران با محوریت استفاده مطلوب در راستای معرفی همدان در سطح ملی داشته باشیم تا حد زیادی می‌توان موفق عمل کرد.

وی اظهار داشت: در زمینه معرفی ظرفیت‌های همدان ضعیف عمل شده است که اگر بتوانیم به شکلی جامع ظرفیت‌های همدان را معرفی کنیم برای سرمایه گذاران این بخش نیز انگیزه ایجاد می‌شود.

مدیرعامل دهکده تفریحی- توریستی گنجنامه اظهار داشت: مسافران گنج نامه از علیصدر نیز بیشتر است ولی معضل گنج نامه جاده آن است که اگر راه برگشت آن اصلاح و ایجاد شود تاثیر زیادی در گردشگری همدان خواهد گذاشت چرا که هم اکنون بسیاری از گردشگران با مشکل مواجه می شوند.

ترابیان با بیان اینکه موضوع دست فروشان گنج نامه معضل بزرگی برای شهر گردشگری همدان شده بود افزود: خبرنگاران در این زمینه به خوبی ورود پیدا کردند و کار رسانه‌ای سبب شد تا شهرداری وارد عمل شود و این منطقه را اصلاح کند.

وی با تاکید بر اینکه باید از مدیرانی که برای توسعه شهر تلاش می‌کنند حمایت کرد گفت: میزبانی همدان در اجلاس جهانی گردشگری فرصت خوبی برای استان و کشور است.

انتهای پیام/ج

همدان نباید در رده سوم گردشگری قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.