رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از نام نویسی تعداد ۲ هزار و ۷۴۳ نفر در آزمون چهل و یکمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: روز شنبه یکم اردیبهشت ثبت نام در چهل و یکمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم به پایان رسید و در ۳۰ شهرستان استان فارس تعداد ۲ هزار و ۷۴۳ نفر در این دوره از مسابقات ثبت نام کردند.

وی، به تعداد ثبت کنندگان در این دوره از مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین تعداد شرکت کنندگان در شهرستان‌ها به ترتیب در شیراز تعداد یک هزار و ۳۹۶ نفر، جهرم ۲۶۶، فسا ۲۲۰، کوار ۱۷۰، نورآباد ۱۳۱، استهبان ۱۱۳، کازرون ۹۰، لار ۶۷ نفر، مهر ۶۶ نفر، گراش ۵۲، سروستان ۵۱، سپیدان ۵۰، اقلید ۴۲، لامرد و مرودشت هرکدام با ۴۰ نفر شرکت کننده، نی ریز ۳۷، قیر وکارزین ۲۷ نفر، ارسنجان ۲۱، فراشبند ۱۹ و داراب و آباده هرکدام با ۱۸ نفر شرکت کننده است.

این مسئول همچنین با بیان اینکه در شهرستان‌های پاسارگاد ۱۵ نفر، خرم بید ۱۴، فیروزآباد ۱۳، بوانات ۱۲، خرامه، خنج و بیضاء ۱۱ نفر، اوز ۶ و رستم نیز با ۲ نفر شرکت کننده در این دوره از مسابقات ثبت نام کرده اند، افزود: بیشترین تعداد ثبت نام کننده در آزمون چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بانوان هستند.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۱۰، ۲۰ و ۵ جزء، تفسیر قرآن کریم و حفظ موضوعی است.

انتهای پیام/ن

ثبت نام در مسابقات سراسری قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار