نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس :

وجود ۷۱ هزار پروژه نیمه تمام در کشور

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: ۷۱ هزار پروژه نیمه تمام وجود دارد و باید اراده نظام به سوی پروژه‌های نیمه تمام باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر گفت: تعهد در کشور از ابتدای پیروزی انقلاب زیاد بود، اما برخی زمان‌ها دچار

مشکلاتی شدیم که به دولت‌های خاص و جناح بندی ارتباطی نداشت و نتیجه

بی تدبیری گذشته است.

وی با بیان اینکه دغدغه پراکنش و توزیع نامناسب جمعیت، بهره برداری بی رویه از منابع آبی در کشور، درک نادرست از خودکفایی بدون توجه به مزیت‌های طبیعی، نبود آمایش برنامه ریزی سرزمین  باعث مشکلاتی بزرگی در کشور شد که حاصل غفلت در گذشته است افزود: کار در حوزه مدیریت و تنوع توقعات سخت‌تر از گذشته است و با توجه به سابقه و تجربه مدیرتی که دارم مدیران باید پرتلاش و جهادی ظاهر شوند تا در امورات موفق باشند.
شریعت نژاد با اشاره به اینکه در تامین منابع و تخصیص اعتبارات با مشکل مواجه هستیم و باید تحولی ساختاری در حوزه مدیریتی و نگاه واقع بینانه به مباحث کشور داشته باشیم گفت: مزیت‌های منطقه‌ای لازمه جهت گیری توسعه کشور و توسعه پایدار جزء اصول مدیریتی جامعه امروزی است.

این نماینده مجلس بیش از ۷۰ درصد بودجه کشور را شرکت‌های دولتی عنوان کرد و افزود: این شرکت‌ها بی انگیزه برای رقابت و ارتقای کیفیت کالا‌های تولیدی است که باعث شد اقتصاد کشور موفق نشود.

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد با بیان اینکه در راستای حمایت از کالای ایرانی در بازار رقابت و تولید کالای با کیفیت مد نظر قرار گیرد تصریح کرد: ۱۶۰ هزار میلیارد تومان بودجه کشور به حقوق کارمندان اختصاص دارد و ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بودجه به یارانه‌ها اختصاص دارد که دولت با هزینه‌های زیادی در تامین بودجه کشور مواجه است.

وی افزود: امکان ایجاد اشتغال در بخش خصوصی کم شده که مردم بدنبال بخش دولتی هستند و باید تخصیص منابع عمرانی افزایش پیدا کند تا در خدمت رسانی به مردم تسهیل شود.

شریعت نژاد از اقدامات شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان رامسر تقدیر کرد و گفت:شبکه بهداشت و درمان رامسر متناسب با شرایط کشور عملکرد خوبی داشته است که باید با ظرفیت سازی و فراهم آوری تجهیزات و امکانات بهتر از این ظاهر شود.
انتهای پیام/ک


لزوم اراده قوی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.