پیام تسلیت نماینده، ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله مهمان نواز

متن پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی به مناسیت ارتحال حضرت آیت الله مهمان نواز به شرح ذیل است: «انا لله و انا الیه راجعون»

خبر رحلت عالم نستوه و خستگی ناپذیر، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، مایه تاثر و تاسف عمیق و تألم خاطر فراوان شد. آحاد مردم ولایتمدار خراسان شمالی خاطرات وخدمات تحسین برانگیز بسیاری از این عالم ربانی بیاد دارند آن مرحوم پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی، همراه و همدوش مردم آگاه و انقلابی در این دیار پیشگام و جلودار بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در کسوت امامت جمعه بجنورد به تحکیم نظام نوپای جمهوری اسلامی همت گماشت در دوران دفاع مقدس درکنار رزمندگان غیور و مردم ولایت مدار راست قامت ایستاد.
پس از آن نیز در سنگر نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، خدمات شایان توجهی به انقلاب اسلامی، رهبری نظام و مردم استان خراسان شمالی داشت.
ضمن عرض تسلیت و تعزیت این عالم بزرگوار به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای، مردم عزیز استان خراسان شمالی و خانواده و بازماندگان و آرزوی علو درجات برای ایشان، سه روز عزای عمومی تا روزسه شنبه در استان خراسان شمالی اعلام می‌نمائیم.
انتهای پیام/ ب

 

رحلت آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.