شروع گازرسانی به مجموعه روستا‌های جواهرده و جنت رودبار

گازرسانی به مجموعه روستا‌های جواهرده و جنت رودبار امسال شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر در حاشیه نشست مدیران شرکت‌های گاز با بیان اینکه در این نشست مقرر شد گازرسانی به همه روستا‌های فاقد گاز در دستور کار قرار گیرد گفت: گازرسانی به روستا‌های گلیجکوه، توساکوتی، مارمیجه، لیماک لام، سنگ پشته بزودی آغاز می‌شود.

وی افزود: مجموعه روستا‌های منطقه جواهرده شامل جیرکوه، سلمل، فیلدم، کنارود، جواهرده و مجموعه روستا‌های دهستان جنت رودبار شامل لیماکده، گرسماسر، ایزکی، ولنگان، چاک، اکراسر نمکدره، زوره سرا، ماسراش تلیچکوه، دره دم، چورته، جیرود، مرجان لات، هزارلات، درازمین، سرمشک، آرمو، پلهم جان، گلین، لگا و جنت رودبار در سال ۹۷ عملیات گازرسانی به آن‌ها آغاز و اجرایی می‌شود.

آزاد با اشاره به فاصله ۱۳۰ کیلومتری دهستان اشکور با شهر رامسر که شامل روستا‌های تمل، کیت، افی، نداک، کلایه، اکنه، میج، لج، نارنه، یازن، سپارده است، گفت:بزودی و حداکثر تا پایان خرداد ماه سال جاری گروه مطالعاتی نظر کارشناسی خود را اعلام و در صورت تایید نهایی کارشناسان جهت خط انتقال گاز، بلافاصله نسبت به انجام و اجرای گازرسانی به اشکور اقدام خواهد شد.

فرماندار شهرستان رامسر افزود: نقشه برداری از همه روستا‌های فوق الذکر انجام شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون همه خانوار‌های مجموعه روستا‌های دومسیر پتک و گانکسر شامل ده روستا درحال گازرسانی است، گفت: ۳ پیمانکار درحال فعالیت در این دو مسیر می‌باشند که حداکثر تا هفته دولت سال جاری (شهریورماه) این روستا‌ها نیز از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد

محمد آزاد افزود: پایان دولت دوازدهم، شهرستان رامسر به عنوان شهر سبز معرفی خواهد شد و هیچ روستایی فاقد گاز طبیعی نخواهیم داشت.

وی با قدردانی از حمایت‌ها و پیگیری‌های شریعت نژاد نماینده مجلس و اسلامی استاندار مازندران در تحقق این موضوع گفت:: در سایه توجه دولت تدبیر و امید و با هدف ماندگاری روستائیان در روستا‌ها و مهاجرت معکوس گازرسانی به روستا‌های شهرستان سرعت گرفته است.

بررسی وضعیت گازرسانی به روستا‌ها و بازدید از مناطق جواهرده و جنت رودبار از دیگر برنامه‌های یک روزه مدیران گاز استان مازندران به رامسر بود.
انتهای پیام/آ

روستا‌های جواهرده و جنت رودبار گازرسانی می‌شود

برچسب ها: گاز ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار