نماینده شرق مازندران در مجلس خبر داد

اعتبارات ۲۶ میلیارد ریالی برای مناطق روستایی و محروم شرق مازندران

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از تخصیص کامل اعتبارات کمک به توسعه روستایی و مناطق محروم شرق مازندران به ۲۶ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی محمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۳ طرح در حوزه‌های مختلف راه سازی، آبرسانی، ساخت سالن‌های ورزشی و طرح هادی روستایی برای مناطق روستایی و محروم شرق مازندران به معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری معرفی شد، گفت: این طرح‌ها مربوط به روستا‌های شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه است مورد موافقت این معاونت قرار گرفت.

وی افزود: برای این طرح‌ها ۲۶ میلیارد ریال اعتبار پیشنهاد شد که به صورت صد درصد مورد موافقت و تخصیص قرار گرفته است.

شاعری گفت:  معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری نسبت به معرفی کامل پروژه‌های پیشنهادی در قالب اعتبارات پیش بینی شده در ردیف ۴۱ قانون بودجه سال ۹۶ به معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور اقدام کرده است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: برای طرح‌های راه سازی ۱۶ میلیارد ریال، ورزشی ۷ میلیارد ریال، آبرسانی ۲ میلیارد ریال و برای طرح هادی یک میلیارد ریال برای اجرا در روستا‌های شرق استان تخصیص داده شد.

شاعری افزود: که اولویت خدمت رسانی برای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در شرق مازندران است تا طعم خوش خدمت و رفاه را تجربه کنند.

وی گفت : طرح‌های گازرسانی و آبرسانی با اعتبارات چندین میلیارد تومانی در مناطق هزارجریب شرق مازندران درحال اجراست.

انتهای پیام /ر

اعتبار برای مناطق روستایی و محروم شرق مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.