دریادار سیاری در جمع خبرنگاران؛

امروز نیروی دریایی ارتش اقتدار بسیار خوبی دارد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهروی اسلامی ایران گفت: برگزاری همایش (IONS) در تهران نشان از اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد.

امروز نیروی دریایی ارتش اقتدار بسیار خوبی داردبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند که امروز دوشنبه 3 اردیبهشت در تهران آغاز شد و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این موفقیتی بزرگ برای نیروی دریایی ارتش است که ششمین همایش در تهران برگزار می‌شود؛ این نشانه اقتدار این نیرو است که توانسته امنیت را در آب‌های آزاد برقرار کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه امروز نیروی دریایی ارتش جایگاه بسیار خوبی دارد، افزود: 8 سال پیش برای برگزاری این همایش اجازه را از فرماندهی معظم کل قوا گرفتیم و دو سال پیش هم در اجلاس بنگلادش این میزبانی به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: این رزمایش به مدت 3 روز برگزار می‌شود و در جلسه‌ای که روز چهارشنبه با حضور فرماندهان برگزار می‌شود، تصمیم برای برگزاری رزمایش‌های مختلف گرفته می‌شود، البته این رزمایش‌ها رزمی نیستند و برای هماهنگی بیشتر جهت مقابله با دزدی دریایی برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دفاعی ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار