احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب به تصفیه خانه آب در ملکشاهی

استاندار ایلام به همراه نماینده حوزه شمالی و جمعی از مسئولین استان از ایستگاه پمپاژ شماره یک طرح آبرسانی به شهرملکشاهی بازدید کردند.

احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب به تصفیه خانه اب در ملکشاهی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  در جریان این بازدید سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام گزارشی از وضعیت پروژهای آبرسانی و مسائل و مشکلات را بیان داشتند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام بیان کرد :به منظور اطمینان از تامین آب به ملکشاهی در فصول مختلف سال، شرکت اقدام به احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب به تصفیه خانه آب نموده است.

مظاهری افزود : این طرح شامل ۳ ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۵۰ لیتر در ثانیه و یک تصفیه خانه آب و ۲۱ کیلومتر خط انتقال میباشد که تا کنون بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: کار اجرایی ایستگاه شماره ۱ به اتمام رسیده و ایستگاه شماره ۲ نیز حدود ۲۰ درصد پیشرفت دارد و عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ شماره ۳ تصفیه خانه آب بزودی آغاز میشود.

در این بازدید استاندار  ایلام نیز ضمن ابراز رضایت از اجرای طرح و پروژهای شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد: خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب گامهای خوبی در جهت رفع مشکلات مردم برداشته که جای تقدیر و تشکر دارد .

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: با توجه به اینکه اجرای طرح ها و پروژ های آبرسانی از نیازهای اصلی این شهرستان می باشد دولت برای تسریع در تکمیل پروژه های آبرسانی از هیچ گونه همکاری و مساعدت دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ د

بازدید از پروژه آبرسانی ملکشاهی

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.