تامین 30 میلیارد ریال اعتبار در سال 96 به صورت بلاعوض برای بازسازی خسارات سیل وزلزله

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: اعتبارات بازسازی و بهسازی در این شهرستان به مبلغ 30 میلیارد ریال به صورت بلاعوض برای باز سازی سیل و زلزله تامین شده است.

تامین 30 میلیارد ریال اعتبار در سال 96 به صورت بلاعوض برای بازسازی سیل وزلزلهبه گزارش خبرنگاراستان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در دیدار با امیرشکاری مدیر بنیاد مسکن جیرفت بهمراه سعیدی ناظر عالی مسکن روستایی در جنوب کرمان با اشاره به خدمات ارزنده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق محروم و روستایی گفت: این نهاد باید در زمینه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی با توجه به تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل افزود: توسعه زیرساخت ها و توجه به مسکن روستایی بسیار مهم است ومقاوم سازی باید به صورت جدی در دستور کار بنیاد مسکن باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت گفت: اعتبارات بازسازی وبهسازی در این شهرستان در سال 96تعداد هزارو 217 فقره با اعتبار بر 304 میلیارد 250 میلیون ریال که از این تعداد 600 فقره به مبلغ 30 میلیارد ریال به صورت بلاعوض جهت باز سازی سیل وزلزله تامین شده است.

احمد امینی روش افزود: تعداد تسهیلات قرض الحسنه 58 فقره با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 900 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به طرح های هادی وباز سازی معابر که به صورت مشارکت بخشداری وبنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می شود گفت: 29 روستا از طرح قیر مشارکتی استفاده کردند واز نعمت آسفالت بهرمند شده اند، و بازسازی و مقاوم سازی خانه های روستایی در اولویت کار متولیان امر باشد تا در زمان بروز حوادث احتمالی میزان خسارات به حد اقل برسد.

فرماندار شهرستان جیرفت بنیاد مسکن انقلاب را از یادگارهای امام خمینی (ره) و از اولین برکات انقلاب اسلامی برای مردم برشمرد وافزود: بنیاد مسکن از دستگاه های موفق در راستای بازسازی وبهسازی مسکن های روستایی بشمار می آید.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار