آمار زائران حج تمتع استان یزد امسال افزایش‌ یافت

مدیر حج و زیارت استان یزد گفت:آمار زائران حج تمتع استان یزد در سال جاری بیش از ۷۰۰ نفر نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است.

مدیر حج و زیارت استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛با اشاره به افزایش آمار زائران حج تمتع استان یزد در سال جاری گفت: آمار زائران حج تمتع استان یزد در سال جاری بیش از ۷۰۰ نفر نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است.

علی‌اصغر شریفی افزود: امسال بیش از ۳ هزار زائر از استان یزد به خانه خدا سفر می‌کنند و شروع پرواز‌های کشور به سرزمین وحی تیرماه است که البته هنوز زمان پرواز‌های استان یزد اعلام‌نشده و مشخص نیست، که این موضوع در روز‌های آینده مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال جاری ۲۲ کاروان حج تمتع برای این امر در نظر گرفته‌شده است که ۱۹ کاروان از این تعداد مدینه‌قبل هستند و از ایستگاه پرواز یزد اعزام می‌شوند و سه کاروان هم مدینه‌بعد هستند که دو کاروان از شیراز و یک کاروان از اصفهان اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: ۶۲ دفتر زیارتی استان یزد  در اختیار زائران قرار گرفته است.

وی با اشاره به  میزان پرداخت مبلغ سفر حج افزود: میزان پرداخت مبلغ سفر حج در استان یزد تقریباً ۱۳ و نیم میلیون تومان تا ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و همچنین تقریباً هزار نفر در لیست جایگزینی هستند چنانچه پیش‌بینی می‌شود هزار نفر دارای اولویت باشند.

شریفی گفت:کلاس‌های آموزشی حج تمتع سال ۹۷ آغازشده است.

 سال گذشته دو هزار و ۲۷۰نفر از استان یزد به حج تمتع اعزام شدند.

انتهای پیام/ی

افزایش آمار زائران حج تمتع استان یزد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار