مدیرحج و زیارت استان یزد خبرداد:

صدور روادید برای زائران اربعین حسینی دراستان یزد امروز پایان یافت

مدیرحج و زیارت استان یزدگفت: صدور روادید برای زائران اربعین حسینی در استان یزد متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی اصغر شریفی مدیرحج و زیارت استان یزد با اشاره به ثبت نام ۲۸ هزار و ۹۰۷ نفر از یزد در سامانه سماح گفت: صدور روادید برای زائران اربعین حسینی در استان یزد متوقف شد.

 شریفی با بیان اینکه صدور روادید برای زائران اربعین حسینی در استان یزد متوقف شدافزود: با پیگیری‌های مسئولان استانداری و نمایندگی وزارت امورخارجه و حج و زیارت صدور روادید از مهرماه امسال آغاز و تا امروز ادامه داشت.

وی ادامه داد: امسال 550 دانشجوی مراکز آموزش عالی و دانشگاه های این استان درقالب 12 کاروان برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به عراق اعزام شدند.

شریفی گفت: ۷۶ کامیون و تریلی اقلام مورد نیاز زائران شامل مواد غذایی، وسایل پخت و پز، حمام سیار، پتو و موکت را برای موکب‌ها در عراق حمل کردند.

 مدیرحج و زیارت استان افزود: سال گذشته ازسوی وزارت کشور، استان یزد به‌عنوان برترین استان در امر خدمت‌رسانی در اربعین حسینی معرفی شد و امسال ساختمان کنسولگری سابق ایران در کربلا و همچنین ساختمان وزارت صحه عراق در نزدیکی حرم امام حسین (ع) برای برپایی موکب در اختیار یزدی‌ها قرار داده‌شد.

مردم استان یزد امسال  ۲۵ میلیارد ریال شامل کمک‌های نقدی و جنسی برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در عراق هدیه کردند.

انتهای پیام/ ی

 صدور رویداد برای زائران اربعین متوقف شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار