مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان:

ارتقا کیفیت خدمات درمانی به بیمه شدگان واقعی در سیستان وبلوپستان

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت:ارتقا کیفیت خدمات درمانی به بیمه شدگان واقعی امری ضروری و واجب است .

دکتر محمد صفدری در جمع روسای ادارات بیمه سلامت ستادی استان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  ارتقا کیفیت خدمات درمانی به بیمه شدگان واقعی امری ضروری و واجب است و نباید هیچ خدمتی به بیماران محدود شود.

وی در ادامه اظهارکرد: حفظ جان و حرمت بیمه شدکان از وظایف ما کارشناسان می‌باشد و ارائه خدمات به بیماران نیاز‌مند و واقعی امری ضروری و واجب است.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: تجویز دارو و بستری بیماران واقعی امری ضروری است و نباید از تجویز دارو و خدمات پارا کلنیک جلوگیری شود بلکه باید بصورت واقعی و بهینه از منابع سازمان در جهت سلامت بیماران استفاده کرد.

صفدری گفت: با توجه به اینکه هزینه‌های بودجه در سال ۹۷ کاهش پیدا کرده است و با ایجاد سقف گذاری اعتبارات به موسسات درمانی ارائه دهنده خدمات می‌توانیم از هدر رفت هزینه‌های درمانی جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: با تمام قوا کارمان را جدی بگیریم یک لحظه را از دست ندهیم ارائه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان و حفظ منابع و کاهش هزینه‌های درمانی را در راس کارهایمان قرار دهیم.

دکتر صفدری در ادامه افزود: در سال جاری و بر اساس برنامه عملیاتی و با رویکرد سلامت محور و صیانت از حقوق و سلامت بیمه شدگان و کیفیت خدمات به بیمه شدگان باید به بیش برویم و با تعامل با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در جهت کنترل و کاهش هزینه‌های درمانی گام برداریم.

انتهای پیام/گ

ارائه خدمات به بیماران در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: بیمه ، اخبارسلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار