ادامه بارش ها و وزش باد شدید تا شب در اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: ادامه بارش ها وزش باد شدید را تا شب در سطح استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

حجت الله علی عسگریان درگفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ا با اشاره به وزش باد شدید در سطح استان اصفهان ، اظهار داشت:  بالاترین سرعت باد با ۱۹ متر بر ثانیه در فرودگاه اصفهان ثبت شده است.

وی سرعت  وزش باد را در نائین ۱۵ در مبارکه ۱۴ و در زرین شهر ۱۰ متر بر ثانیه اعلام کرد وگفت: در اردستان شدت وزش باد ۹ متر بر ثانیه و در شهرضا هشت متر بر ثانیه ثبت شده است.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان ادامه داد: در داخل شهر اصفهان با توجه به اینکه ایستگاه اندازه گیری نداریم نمی توان سرعت باد را تشخیص داد.

عسگریان با اشاره به اینکه امشب افت شدید دما بین پنج تا شش درجه سانتیگراد را خواهیم داشت که این روند تا فردا صبح هم ادامه دارد، گفت: از فردا صبح به صورت کند شاهد افزایش دما خواهیم بود.

وی با اظهار اینکه امشب به ساعات پایانی شب که نزدیک می شویم شاهد کاهش وزش باد خواهیم بود، از ورود سامانه ناپایدار به همراه بارش باران در روزهای پایانی هفته خبر داد.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار