قاسمی نژاد: جوسازی حریف در قضاوت داور تاثیر گذاشت/ خونه به خونه برای صعود به نتایج سایر تیم‌ها کاری ندارد

مهاجم تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: داور ۲ پنالتی ما مقابل اکسین را نگرفت و جوسازی حریف روی قضاوت او تاثیر گذاشت.

قاسمی نژاد: جوسازی حریف در قضاوت داور تاثیر گذاشت/ خونه به خونه برای صعود به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد قاسمی نژاد مهاجم تیم فوتبال خونه به خونه بابل درباره توقف تیمش مقابل اکسین البرز در هفته سی و سوم لیگ دسته اول اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و از دقیقه یک روی دروازه اکسین بودیم، اما توپ هایمان گل نشد. اکسین هم نمایش خوبی ارائه و در ضد حملات خوب عمل کرد.

او افزود: در ۲ صحنه پنالتی صددرصد خونه به خونه را داور اعلام نکرد. البته مطالب رسانه‌ها مبنی بر اینکه تیم ما با ناداوری بالا می‌آید و نادیده گرفتن زحمات بازیکنان و کادرفنی خونه به خونه، در قضاوت داور تاثیر گذاشت.

قاسمی نژاد درباره شانس صعود خونه به خونه به لیگ برتر گفت: کاری به نتایج سایر بازی‌ها نداریم و مطمئنیم اگر برق جدید شیراز را با تفاضل گل خوبی شکست دهیم به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال خونه به خونه بابل درمورد تاثیر حواشی اخیر در قضاوت حمید حاج ملک تصریح کرد: حدود هفت تا هشت هفته است که تمام تیم‌ها با صحبت کردن درباره داوران بازی‌های خونه به خونه برای ما حاشیه درست می‌کنند. اگر فیلم بازی‌های ما در همین مدت را ببینید، متوجه می‌شوید که داوران صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود حریف سوت می‌زدند و از اعلام پنالتی برای خونه به خونه خودداری می‌کردند. تمام سوت‌ها در هفته‌های اخیر به ضررمان بوده است.

انتهای پیام/

اظهارات محمد قاسمی نژاد درباره دیدار اکسین و خونه خونه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار