حاج محمدی: دروازه بان اکسین از دقیقه یک وقت تلف می‌کرد

مدافع تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: دروازه بان اکسین البرز از دقیقه یک وقت تلف می‌کرد و حتی هم تیمی هایش سر او فریاد می‌زدند.

حاج محمدی: دروازه بان اکسین از دقیقه یک وقت تلف می‌کرد/ داوران خونه به خونه را اذیت می‌کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امین حاج محمدی مدافع تیم فوتبال خونه به خونه بابل درباره تساوی تیم‌های اکسین البرز و خونه به خونه بابل در هفته سی و سوم لیگ دسته اول اظهار کرد: خونه به خونه با تلاش و جنگندگی بازیکنان و کادرفنی اش در رتبه دوم قرار گرفته است. بازیکنان اکسین هم امروز (دوشنبه) فوتبال جوانمردانه‌ای بازی کردند.

او درباره جر و بحثش با علی لطیفی در جریان بازی گفت: با علی لطیفی رفیق هستم و او را دوست دارم، اما دروازه بان اکسین از دقیقه یک بازی وقت تلف می‌کرد. بازیکنان اکسین هم از حرکات سجاد بیرانوند شوکه شده بودند و بار‌ها سر دروازه بانشان فریاد زدند. تنها سمت علی لطیفی رفتم و به او گفتم زشت است با وجود بزرگی او در فوتبال، دروازه بان تیمش وقت کشی کند. البته لطیفی هم قرآن را قسم خورد که او به بیرانوند نگفته است چنین کاری انجام دهد. این تنها حرفی بود که بین من و سرمربی اکسین رد و بدل شد.

حاج محمدی درباره حواشی اخیری که نسبت به تیم خونه به خونه مطرح شده است، بیان کرد: تعجب می‌کنم که برخی می‌گویند ما با ناداوری بالا آمده ایم. در نیمه دوم همین بازی با اکسین برای خونه به خونه ۲ پنالتی نگرفتند. داوران پدر تیممان را درآورده و همیشه ما را اذیت کرده اند.

مدافع تیم فوتبال خونه به خونه بابل درباره بحث تبانی در هفته‌های اخیر لیگ دسته اول اظهار داشت: تیم‌هایی که مقابل ما به میدان رفته اند، چنین کار‌هایی انجام نداده اند و تاکنون تبانی ندیده ام.

حاج محمدی درباره مطالباتش از باشگاه استقلال تهران گفت: از استقلال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون طلب دارم، اما بهتر است، درباره آن صحبت نکنم.

انتهای پیام/

اظهارات امین حاج محمدی درباره دیدار اکسین و خونه به خونه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار