فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد خبرداد؛

جـرائم در خرم‌آباد ۲۵ درصد کاهش داشته است

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از کاهش ۲۵ درصدی جرائم در این شهرستان در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفی‌اله بیرانوند فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: با عنایت خداوند متعال و با انجام برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تمهیدات پیشگیرانه و همچنین تلاش و همت کارکنان خدوم انتظامی شهرستان و همکاری و همراهی مردم شریف، موفق به کاهش ۲۵ درصدی جرائم در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده‌ایم.

وی افزود: در یک ماهه اول امسال علاوه بر بحث پیشگیری از وقوع جرائم، در راستای ارتقا ء. امنیت اجتماعی نیز تلاش‌هایی صورت گرفته که بخشی از این اقدامات تأمین امنیت پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، راسته‌های تجاری بوده است.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت:در این راستا تعداد ۱۶۸ دستگاه خودرو و تعداد ۵۱۷ دستگاه موتورسیکلت که به عناوین مختلف اعم از فاقد پلاک، پلاک مخدوش، آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت داشتند توسط عوامل پلیس توقیف و به پارکینگ دلالت شدند.

بیرانوند اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع و جدی با سوداگران مرگ نیز بصورت شبانه‌روزی تلاش‌هایی صورت می‌گیرد که نتیجه این تلاش‌ها در طول مدت یک ماهه گذشته تعداد ۱۰ نفر از افرادی که در سطح محله‌ها و حواشی شهر اقدام به توزیع مواد مخدر بصورت خرده‌فروشی می‌نمودند شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر تلاش‌های صورت گرفته جمع‌آوری تعداد ۱۶۸ نفر از معتادان متجاهر در سطح شهر و محله‌ها و تحویل به کمپ‌های مجاز به‌منظور ترک اعتیاد و بازپروری بوده که این اقدامات بخش کوچکی از اقدامات پلیس شهرستان به‌منظور تأمین نظم و امنیت عمومی شهرستان است.

بیرانوند عنوان کرد:پلیس همواره خادم و خدمتگزار مردم بوده و از هیچ تلاش و کوششی در راستای تأمین نظم و امنیت عمومی جامعه و شهروندان دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/م

کاهش ۲۵ درصدی جـرائم در خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.